GSM-logo
خانهاخبار
راه‌اندازی فروشگاه برنامه‌های کاربردی ShoZu

راه‌اندازی فروشگاه برنامه‌های کاربردی ShoZu

گروه خبری GSM : نرم‌افزار ShoZu در دسترس کاربران اغلب سیستم عامل‌های شناخته شده ‌‌تلفن‌های همراه قرار دارد...
۲۷ مهر ۱۳۸۸

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM‏ : ShoZu یکی از کمپانی‌های پیشگام در زمینه ارائه دهنده سرویس‌های مدیای اجتماعی برای تلفن‌های همراه است که ارتباط مشترکین و کاربران این ابزارهای ارتباطی را با شبکه‌های آن لاین اجتماعی، بلاگ‌های شخصی، سایت‌های ذخیره سازی عکس و تصویر و سایر امکانات Web 2.0 امکانپذیر می‌سازد.

 این کمپانی اخیرا از راه‌اندازی فروشگاه رسمی برنامه‌های کاربردی ShoZu خبر داده است. این فروشگاه، بازاری است آن‌لاین برای کاربران گوشی‌های هوشمند که از طریق آن می‌توانند برنامه ShoZu را برای اغلب سیستم عامل‌های شناخته شده گوشی‌‌های تلفن همراه خریداری کنند.

 از این لحظه به بعد نرم افزار ShoZu از طریق ShoZu App Store در دسترس کاربران گوشی‌های بلک‌بری، ویندوز موبایل، گوشی‌های هوشمند نوکیا، و البته آیفون قرار دارد. بنابر ادعای کمپانی ارائه دهنده ShoZu App، امکان پشتیبانی این فروشگاه از سایر گوشی‌ها و سیستم عامل‌ها در دست بررسی است.

هم اکنون سرویس ShoZu هم در فروشگاه‌های برنامه کاربردی جانبی و هم در ShoZu App Store با قیمتی یکسان به فروش می‌رسد. در عین حال ShoZU درصدد است تا روش‌هایی کم هزینه را برای استفاده از سرویس ShoZu از طریق mobile e-mail و نرم افزار رایگان دیگری‌(که با محصولات مجهز به سیستم عامل Mac اپل و سایر کامپیوترها سازگار است) فراهم  کند.  

ضمنا برای اطلاع آن دسته از عزیزانی که با Web 2.0 آشنایی ندارند، به شرحی مختصر بسنده می کنیم. در "وب 1" سایت‌هایی توسط گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوا راه‌اندازی شد. به عنوان مثال خوانندگان برای کسب اطلاعات درباره ویندوز به مایکروسافت و برای دریافت اخبار به CNN مراجعه می‌کردند.

به تدریج خوانندگان علاوه بر خواندن شروع به نوشتن کردند. مسیر وب متحول شد و آنها نظرات و تجربیات شخصی خود را منتشر کردند و زمینه تحلیل و آموزش و نشر حجم وسیعی از اطلاعات در وب فراهم شد. این پدیده با نام "وب 2" شناخته می‌شود.

گروه خبری GSM‏ : ShoZu یکی از کمپانی‌های پیشگام در زمینه ارائه دهنده سرویس‌های مدیای اجتماعی برای تلفن‌های همراه است که ارتباط مشترکین و کاربران این ابزارهای ارتباطی را با شبکه‌های آن لاین اجتماعی، بلاگ‌های شخصی، سایت‌های ذخیره سازی عکس و تصویر و سایر امکانات Web 2.0 امکانپذیر می‌سازد.

 این کمپانی اخیرا از راه‌اندازی فروشگاه رسمی برنامه‌های کاربردی ShoZu خبر داده است. این فروشگاه، بازاری است آن‌لاین برای کاربران گوشی‌های هوشمند که از طریق آن می‌توانند برنامه ShoZu را برای اغلب سیستم عامل‌های شناخته شده گوشی‌‌های تلفن همراه خریداری کنند.

 از این لحظه به بعد نرم افزار ShoZu از طریق ShoZu App Store در دسترس کاربران گوشی‌های بلک‌بری، ویندوز موبایل، گوشی‌های هوشمند نوکیا، و البته آیفون قرار دارد. بنابر ادعای کمپانی ارائه دهنده ShoZu App، امکان پشتیبانی این فروشگاه از سایر گوشی‌ها و سیستم عامل‌ها در دست بررسی است.

هم اکنون سرویس ShoZu هم در فروشگاه‌های برنامه کاربردی جانبی و هم در ShoZu App Store با قیمتی یکسان به فروش می‌رسد. در عین حال ShoZU درصدد است تا روش‌هایی کم هزینه را برای استفاده از سرویس ShoZu از طریق mobile e-mail و نرم افزار رایگان دیگری‌(که با محصولات مجهز به سیستم عامل Mac اپل و سایر کامپیوترها سازگار است) فراهم  کند.  

ضمنا برای اطلاع آن دسته از عزیزانی که با Web 2.0 آشنایی ندارند، به شرحی مختصر بسنده می کنیم. در "وب 1" سایت‌هایی توسط گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوا راه‌اندازی شد. به عنوان مثال خوانندگان برای کسب اطلاعات درباره ویندوز به مایکروسافت و برای دریافت اخبار به CNN مراجعه می‌کردند.

به تدریج خوانندگان علاوه بر خواندن شروع به نوشتن کردند. مسیر وب متحول شد و آنها نظرات و تجربیات شخصی خود را منتشر کردند و زمینه تحلیل و آموزش و نشر حجم وسیعی از اطلاعات در وب فراهم شد. این پدیده با نام "وب 2" شناخته می‌شود.

home_header