خانهاخبار
تماشا کنید: تبلیغ جدید سامسونگ درباره قابلیت‌های تجاری گلکسی نوت 9

تماشا کنید: تبلیغ جدید سامسونگ درباره قابلیت‌های تجاری گلکسی نوت 9

شاید تبلیغات ویدیویی سامسونگ را از نظر خلاقیت در موضوع و تولید نتوان با آگهی‌های اپل مقایسه کرد اما ایده‌هایی که سامسونگ برای تبلیغات خود اجرا می‌کند در نوع خود جالب توجه است.
۶ آذر ۱۳۹۷

اگرچه گوشی‌های هوشمند مخصوصا پرچمداران از بهترین وسایل ارتباطی در دنیای امروز به‌شمار می‌روند اما این محصولات تنها جنبه ارتباطی و سرگرمی ندارند. مخصوصا گوشی گران‌قیمتی مثل نوت ۹ که با داشتن قلم هوشمند و سخت‌افزاری قدرتمند می‌تواند در امور صنعتی و تجاری نیز کاربردهای فراوانی داشته باشد. 

سامسونگ یک آگهی تلویزیونی جدید برای نوت ۹ منتشر کرده که دقیقا به قابلیت‌های بیزینسی نوت ۹ اشاره دارد. در این تبلیغ می‌بینیم که چگونه با کمک گلکسی نوت ۹ سفارش‌های رسیده به یک کارخانه تولید دوچرخه در پروسه تولید و عرضه قرار می‌گیرد. 

گلکسی نوت ۹ چند ماه است که در بازار ایران نیز به‌فروش می‌رسد و هم‌اکنون قیمت مدل ۱۲۸ گیگ آن با گارانتی رسمی تقریبا ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید