خانهاخبار
آپدیت iOS 12.0.1 عرضه شد

آپدیت iOS 12.0.1 عرضه شد

همانطور که می‌دانید سیستم عامل آی او اس 12 چندی پیش برای عموم کاربران عرضه شد و حالا نوبت به اولین بروزرسانی آن (iOS 12.0.1) رسیده است.
۱۳۹۷/۷/۱۷

پس از کنفرانس معرفی آيفون‌های جدید (XS و XS Max)، مسئولان اپل اقدام به عرضه نسخه عمومی iOS 12 کردند که البته برای دارندگان محصولات جدید، آنچنان که باید و شاید مورد پسند نبود. چرا که این دو پرچمدار با مشکلات شارژ و وای فای روبرو بودند و همین موضوع باعث شد تا اشخاصی که در زمینه نرم افزار و سیستم عامل فعالیت می‌کنند، نهایت تلاش خود را به کار گرفته و در صدد رفع این مشکلات برآیند.

حاصل زحمات آنها شب گذشته به بار نشست و شاهد عرضه آپدیت iOS 12.0.1 برای آیفون، آیپاد تاچ و آیپد هستیم. از جمله تغییرات سیستم عامل جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع ایراد عدم شارژ آیفون‌های جدید هنگام اتصال شارژر
  • برطرف شدن مشکل اتصال آيفون XS به شبکه وای‌فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به جای متصل شدن به شبکه‌های 5 گیگاهرتزی
  • بازگشت دکمه 123 به حالت قبل روی آیپدها
  • رفع مشکل فایل‌های زیرنویس که در برخی اپلیکیشن‌ها ظاهر نمی‌شد
  • حل مشکل عدم اتصال برخی دیوایس‌ها از طریق بلوتوث

دارندگان آيفون، آیپاد تاچ و آیپد می توانند هم اینک با مراجعه به مسیر Settings> General> Software Update دستگاه خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کرده و از ویژگی‌های آن برخوردار شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۷/۲۷
مصرف باتری رو خیلی بالا میبره،اول فکر کردم مشکل از گوشیه ولی متوجه شدم مشکل از اپدیته،همچنان این مشکل مصرف زیاد باتری رو حل نکردن،باید منتظر نسخه بعدی باشیم

saeid

۱۳۹۷/۷/۲۳
آپدیت 12.0.1روی ایفون 6s زدم متاسفانه مصرف باتری رو خیلی زیادکرده اپ 12 خوب بود