اختلال جدید شبكه تلفن همراه
تبلیغات


گروه خبری GSM : به تازگی مشكل جدیدی به مشكلات شبكه پیامك تلفن همراه دولتی افزوده شده است و پیامكهایی كه با پیغام "ارسال نشد"، در گوشی مشترك ارسال كننده ذخیره میشود، در عمل فرستاده میشود و فرد جواب پیامكی را كه گمان میكرده ارسال نشده است، دریافت میكند كه درظاهر این اتفاق به مشكلات نرمافزاری ارسال پیامك مربوط است.
به گزارش ایسنا، متاسفانه اختلالات شبكه تلفن همراه كشور از نظر آنتندهی و بروز مشكل در ارسال پیامكها طی ماههای گذشته به امری عادی تبدیل شده و مشكلات متعددی را برای مشتركان ایجاد كرده است كه این موضوع در سیمكارتهای دولتی نمود بیشتری دارد.
مشكل ارسال نشدن پیامها همواره در شبكه وجود داشته اما موضوعی كه به تازگی برخی مشتركان از آن شكایت دارند این است كه پیامكهای ارسال نشده به دست مشتركان میرسد! داوود زارعیان مدیر كل روابط عمومی شركت مخابرات ایران در گفتوگو با ایسنا در بیان علت ارسال نشدن پیامك و ثبت آن در پیشنویس تلفن همراه در شرایطی كه گیرنده پیام آن را دریافت كرده است، اظهار كرد: این اتفاق مربوط به مشكلات نرمافزاری ارسال پیامك در برخی از مناطق است كه درصدد حل آن هستیم.
زارعیان هم چنین خاطرنشان كرد: برای آن دسته از مشتركانی كه دچار این مشكل هستند درصورت تكرار دریافت پیامك از سوی گیرنده پیام، تنها هزینه یك پیام محاسبه میشود.
گروه خبری GSM : به تازگی مشكل جدیدی به مشكلات شبكه پیامك تلفن همراه دولتی افزوده شده است و پیامكهایی كه با پیغام "ارسال نشد"، در گوشی مشترك ارسال كننده ذخیره میشود، در عمل فرستاده میشود و فرد جواب پیامكی را كه گمان میكرده ارسال نشده است، دریافت میكند كه درظاهر این اتفاق به مشكلات نرمافزاری ارسال پیامك مربوط است.
به گزارش ایسنا، متاسفانه اختلالات شبكه تلفن همراه كشور از نظر آنتندهی و بروز مشكل در ارسال پیامكها طی ماههای گذشته به امری عادی تبدیل شده و مشكلات متعددی را برای مشتركان ایجاد كرده است كه این موضوع در سیمكارتهای دولتی نمود بیشتری دارد.
مشكل ارسال نشدن پیامها همواره در شبكه وجود داشته اما موضوعی كه به تازگی برخی مشتركان از آن شكایت دارند این است كه پیامكهای ارسال نشده به دست مشتركان میرسد! داوود زارعیان مدیر كل روابط عمومی شركت مخابرات ایران در گفتوگو با ایسنا در بیان علت ارسال نشدن پیامك و ثبت آن در پیشنویس تلفن همراه در شرایطی كه گیرنده پیام آن را دریافت كرده است، اظهار كرد: این اتفاق مربوط به مشكلات نرمافزاری ارسال پیامك در برخی از مناطق است كه درصدد حل آن هستیم.
زارعیان هم چنین خاطرنشان كرد: برای آن دسته از مشتركانی كه دچار این مشكل هستند درصورت تكرار دریافت پیامك از سوی گیرنده پیام، تنها هزینه یك پیام محاسبه میشود.