خانهاخبار
عکس و صدای حیوانات کمیاب برای موبایل

عکس و صدای حیوانات کمیاب برای موبایل

به گزارش گروه خبری GSM، یک مرکز جمع آوری صدای حیوانات کمیاب، و در حال انقراض، که از این صداها زنگ موبایل درست می کند، اخیراً عکس هایی از گونه ........
۱۳۸۶/۱/۲۱
به گزارش گروه خبری GSM، یک مرکز جمع آوری صدای حیوانات کمیاب، و در حال انقراض، که از این صداها زنگ موبایل درست می کند، اخیراً عکس هایی از گونه های خاص حیوانات را هم به عنوان Wallpaper موبایل ارائه کرده است. به نظر می رسد   Ringtoneهای این مرکز در بین مردم محبوب شده اند، بطوریکه در ماه دسامبر بیش از 60000 نفر در 50 کشور دنیا از این زنگ ها برای موبایلشان استفاده کرده اند. در وب سایت این مرکز www.rareearthtones.org زنگ هایی با انواع صداهای زوزه، صدای غار غار کلاغ، صدای جیک جیک و ... به همراه عکس های جالبی از بیش از 50 نوع حیوان کمیاب و رو به انقراض از تمام دنیا، بطور رایگان وجود دارد. به زودی نیز صدا و عکس های گونه های عجیب پرندگان آمریکایی و نیز پیکای آمریکایی به این سایت اضافه می شود.
محبوب ترین صدا تا به حال، صدای زوزه گرگ خاکستری مکزیکی با بیش از 10000 دانلود، بوده است!
پیکای آمریکایی یکی از حیوانات زیباست. پیکا از خانواده خرگوش های بدون دم است که در ارتفاعات آلپ زندگی می کند، ولی به دلیل گرم شدن کل زمین بزودی این گونه کمیاب جایی برای زندگی نخواهد داشت.
 
                             
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)