خانهاخبار
تب بلوتوث روز به روز بیشتر می شود.

تب بلوتوث روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش گروه خبری GSM، تکنولوژی بلوتوث به طور گسترده ای در بین مردم رواج پیدا کرده و بطور متوسط 81 درصد از کاربران موبایل در حال حاضر از قابلیت ........
۱۳۸۶/۱/۲۰
به گزارش گروه خبری GSM، تکنولوژی بلوتوث به طور گسترده ای در بین مردم رواج پیدا کرده و بطور متوسط 81 درصد از کاربران موبایل در حال حاضر از قابلیت ها این تکنولوژی آگاهند و از آن استفاده می کنند. این آمار از مطالعه ای که در بین 2700 نفر از افراد 18 تا 70 سال در کشورهای آمریکا، انگلستان، چین، آلمان، ژاپن و تایوان صورت گرفته، بدست آمده است. بیشترین میزان آگاهی مردم از بلوتوث، در چین، آلمان، تایوان و انگلستان است که حدود 96-88 درصد کاربران موبایل از آن آگاهند. بخصوص در شهرهای مهم چین مثل شانگهای تکنولوژی بی سیم بسیار پیشرفته است.
یکی از اهداف این بررسی تشویق مردم به آشنایی بیشتر با کاربردهای مختلف بلوتوث اعم از استفاده از هدست بلوتوث، اتصال کیبورد یا ماوس بلوتوث، ارسال فیلم و عکس و هر نوع انتقال داده از گوشی موبایل به کامپیوتر، یا پرینتر می باشد.
پس از ارائه نتایج این گزارش اشتیاق مردم برای استفاده از کاربردهای مختلف بلوتوث و همچنین خرید وسایل جانبی که از این تکنولوژی برخوردارند، جالب توجه بود. علاوه بر این شرکت های تولیدی این وسایل جانبی نیز در زمینه بهبود کیفیت این کالا ها و استاندارد کردن آنها فعال تر شده اند.
 
                                

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)