خانهاخبار
مشخصات هوآوی میت 20 لایت با دوربین دوگانه در TENAA

مشخصات هوآوی میت 20 لایت با دوربین دوگانه در TENAA

گوشی جدید هوآوی Maimang 7 در TENAA فاش شده است؛ گمان می‌رود این مدل با نام تجاری Huawei Mate 20 Lite در برخی بازارها عرضه شود.
۱۳۹۷/۵/۱۳

هوآوی در سال گذشته، گوشی Maimang 6 را عرضه کرد؛ مدتی بعد این سازنده چینی، مدل مشابهی را از سری Mate و با اسم Mate 10 Lite در بازارهای اروپایی ارائه دهد. هوآوی میت 10 لایت یا Maimaing 6 پیش از رونمایی از پرچمداران سری Mate 10 در ماه اکتبر، معرفی شده بود و این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که جانشین آن به‌زودی معرفی خواهد شد. به‌تازگی نیز گوشی Maimang 7 در TENAA فاش شده است که تصاویری از آن را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به آنچه که پیش‌تر اشاره شد، هوآوی Maimang 7 احتمالا با نام تجاری Huawei Mate 20 Lite عرضه خواهد شد و با توجه به افشای این گوشی در TENAA بعید نیست که شرکت سازنده به‌زودی آن‌را  در چین معرفی نماید. این گوشی که شماره مدل SNE-AL00 دارد، می‌تواند نسخه‌ای مخصوص از هوآوی میت 20 لایت باشد؛ زیرا پیش‌تر اعلام شده بود که جانشین میت 10 لایت با شماره مدل SNE-AL00، SN-AL00B، SNE-LX1، SNE-LX2، SNE-LX3 و SNE-TL00 در حال توسعه است. 

image

تصاویر به‌دست آمده از گوشی جدید هوآوی چندان مشخص نمی‌کند که این مدل در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت یا مانند نسل قبل، تنها حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه‌نمای خود دارد؛ هرچند با توجه به فرم بلندگوی مخاطب و سنسورهای دوربین، بعید نیست هوآوی Maimang 7 به تبعیت از ترند رایج بازار در بالای نمایشگر خود بریدگی داشته باشد. لازم به‌ذکر است که میان‌رده جدید هوآوی از دوربین سلفی دوگانه استفاده می‌کند. در صورتی‌که گوشی هوآوی Maimang 7 یا میت 20 لایت به Notch مجهز شده باشند، بعید نیست پرچمداران Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro نیز در بالای نمایشگر خود بریدگی داشته باشند. در همین رابطه باید اشاره کرد که گزارش پیش‌تر منتشر شده به عرضه پرچمداران Huawei Mate 20 با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و بریدگی در بالای نمایشگر اشاره داشت.

هوآوی Maimang 7 در قاب پشتی به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ طراحی پنل پشتی، هوآوی میت 10 را در خاطر تداعی می‌کند. سنسورهای دوربین به صورت عمودی در زیر یک‌دیگر جای گرفته‌اند و سنسور اثرانگشت نیز در پایین دوربین اصلی قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که جنس قاب پشتی گوشی هوآوی Maimang 7 از شیشه باشد. 

در حال‌حاضر، مشخصات گوشی Huawei Maimang 7 به‌دست نیامده است اما گمان می‌کنیم که این مدل به چیپ‌ست Kirin 710 مجهز خواهد شد؛ نسل قبل با تراشه Kirin 659 عرضه شده بود. همچنین مانند پرچمداران Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro که آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را اجرا خواهند کرد، بعید نیست گوشی Maimang 7 نیز به سیستم‌عامل اندروید 9 و رام EMUI 9 مجهز شده باشد. سال گذشته، گوشی Maimang 6 در تاریخ 22 سپتامبر معرفی شده بود اما جانشین آن احتمالا تا پایان ماه اکتبر یا اوایل سپتامبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

omid

۱۳۹۷/۵/۲۰
???????

محمدرضا براتی

۱۳۹۷/۵/۱۴
عالی

No one

۱۳۹۷/۵/۱۴
مزایا
َشظطزریسظ ؟؟؟

Rangarang

۱۳۹۷/۵/۱۳
مزایاش خیلی خوبه !

drpapa

۱۳۹۷/۵/۱۳
سری لایت هواوی خیلی جذاب هست که بیشتر از نسخه های گرون تر مثه پورش دیزاین ازش صحبت میشه بنده به شخصه طرفدار سری لایت گوشی های هواوی هستم.
گوشی های هواوی در 2 سال اخیر به صورت واقعا عالی پیشرفت کردن و با هواوی 3 یا 4 سال پیش که پس از مدتی هنگ میکردن فرق کردن.
هواوی پادشاه دنیای گوشی های میان رده هست.