خانهاخبار
قلم S-Pen گلکسی نوت 9 در تصویر واقعی به نمایش گذاشته شد

قلم S-Pen گلکسی نوت 9 در تصویر واقعی به نمایش گذاشته شد

تصویر واقعی فاش شده از قلم S-Pen جدید سامسونگ تأیید می‎کند که Galaxy Note 9 در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود رنگ‌های دیگر پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شود.
۱۳۹۷/۵/۹

سامسونگ در تاریخ 9 اوت از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی Galaxy Note 9 رونمایی خواهد کرد و این موضوع باعث شده است تا در طی چند روز اخیر شایعات بیشتری از جانشین Galaxy Note 8 منتشر شود. به‌تازگی نیز تصویری از نسخه واقعی قلم S-Pen به‌دست آمده است که همراه با پرچمدار Galaxy Note 9 ارائه می‌شود.

تصویر به‌دست آمده، قلم S-Pen را در دو رنگ مختلف به نمایش می‌گذارد؛ نسخه زرد رنگ قلم S-Pen در نمونه‌ای از Galaxy Note 9 به‌کار گرفته خواهد شد که رنگ آبی دارد و نسخه مشکی این قلم نیز در نسخه Midnight Black پرچمدار جدید سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به بالای نسخه طلایی‌رنگ قلم S-Pen دقت کنید، تشخیص اینکه ابتدای قلم آبی رنگ است؛ چندان دشوار نیست و این موضوع می‌تواند ادعای‌مان را مبنی بر استفاده از نسخه آبی‌رنگ قلم S-Pen در فبلت Galaxy Note 9 تأیید نماید.

image

شرکت سامسونگ تغییراتی را در نسل جدید قلم S-Pen اعمال کرده است؛ رئیس واحد موبایل سامسونگ نیز تأیید نموده که قلم S-Pen جدید با تغییراتی همراه شده است که آن‌را برای استفاده توسط گیمرها مناسب می‌سازد. در همین رابطه، مدتی پیش اعلام شد که بازی Fortnite در 30 روز نخست برای فبلت Galaxy Note 9 به عنوان یک بازی انحصاری در دسترس قرار می‌گیرد. قلم S-Pen جدید همچنین برای برای کنترل موسیقی یا فیلم در حال پخش نیز مناسب خواهد بود و احتمالا در زمینه حساسیت این قلم لمسی، تغییراتی نسبت به قلم S-Pen فبلت گلکسی نوت 8 اعمال شده است.

Galaxy Note 9 نسبت به Galaxy Note 8 از نظر ظاهری متفاوت نیست اما از نظر سخت‌افزاری، بهبود پیدا کرده است. کره‌ای‌ها پرچمدار جدید خود را برای نیمه دوم سال 2018 با پیشرفت‌هایی همراه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود شارژدهی باتری و دوربین اشاره کرد. Galaxy Note 9 مانند نسل قبل در دو مدل مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ یک نسخه با تراشه اگزینوس 9810 تولید خواهد شد و مدل دیگر که در انحصار بازار چین و آمریکا است، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرد. همچنین اعلام شده است که سامسونگ پرچمدار آینده خود را با 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد و ظاهرا خبری از مدل 64 گیگابایتی نیست؛ این تغییرات باعث شده تا ارزان‌قیمت‌ترین نسخه از Galaxy Note 9 که 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد، نزدیک به 1000 دلار قیمت داشته باشد. همچنین مدل 512 گیگابایتی با قیمتی بالاتر از 1200 دلار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)