خانهاخبار
نسل آینده هایپرکار مک‌لارن P1 تا سال 2025 معرفی می‌شود

نسل آینده هایپرکار مک‌لارن P1 تا سال 2025 معرفی می‌شود

مک‌لارن P1 یکی از جذاب‌ترین هایپرکارها در صنعت خودرو محسوب می‌شود. شرکت سازنده این خودرو در فستیوال Goodwood اعلام کرده نسل جدید آن را تا سال 2025 روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۷/۴/۲۲

شرکت انگلیسی مک‌لارن در فستیوال Goodwood اعلام کرد از نسل آینده خودروی مک‌لارن P1 تا قبل از سال 2025 رونمایی می‌کند. مدیر عامل این کمپانی، Mike Flewitt در این فستیوال به نسل آینده مک‌لارن  P1اشاره و آن را یک خودروی قدرتمند خطاب کرد. مک لارن P1 یکی از پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین هایپرکارها در سراسر جهان محسوب می‌شود.

مک‌لارن پس از معرفی P1 از خودروی قدرتمند مک‌لارن سنا رونمایی کرد و همچنین قصد دارد در آینده نزدیک خودروی سه سرنشین BP23 را در معرض دید عموم قرار دهد. با این حال امروز این شرکت در فستیوال Goodwood اعلام کرد که در حال توسعه نسل جایگزین مک‌لارن P1 است.

image

نسل کنونی مک‌لارن P1 از سیستم هیبریدی به همراه موتور بنزینی بهره می‌برد. موتور بنزینی به همراه موتور برقی مورد استفاده در این خودرو قدرتی برابر با 903 اسب بخار و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بر اساس اعلام مدیر عامل مک‌لارن، این شرکت برای نمونه جایگزین این خودرو سه موتور در نظر گرفته است.

مدیر عامل مک‌لارن در رابطه با زمان معرفی اولین خودروی کاملا برقی این شرکت اظهار نظر دقیقی نکرده است. در سال 2016 این شرکت انگلیسی اعلام کرد که به دنبال توسعه محصولی کاملا الکتریکی است. در حالی که این برند تا به امروز اطلاعاتی از این پروژه خود را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده بود، در فستیوال Goodwood امسال خبر از توسعه یک خودروی سبک وزن مجهز به سیستم شارژ سریع باتری داد که در مسیر مسابقه تا 30 دقیقه شارژدهی دارد.

image

مک‌لارن با توسعه خودروهای برقی می‌تواند محصولاتی بدون آلودگی را روانه بازار کند و انقلابی را در صنعت خودروهای سوپر اسپرت ایجاد کند. Flewitt در رابطه با نام نسل آینده هایپرکار مک‌لارن اعلام کرد که این محصول با نام P1 و یا P2 معرفی و روانه بازار نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)