خانهاخبار
Vertu گوشی جدیدی با مارک Ferrari تولید می کند.

Vertu گوشی جدیدی با مارک Ferrari تولید می کند.

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت Vertu که گوشی های مدل فانتزی و شیک نوکیا را ارائه می دهد، تولید گوشی جدیدی با مارک Ferrari را وعده داده است. این ........
۱۳۸۶/۱/۱۵
به گزارش گروه خبری GSM، شرکت Vertu که گوشی های مدل فانتزی و شیک نوکیا را ارائه می دهد، تولید گوشی جدیدی با مارک Ferrari را وعده داده است. این گوشی جدید که Vertu Ascent Ferrari 1947 نام دارد، به منظور بزرگداشت 60 امین سالگرد Ferrari تولید می شود. در طراحی این گوشی گروه طراحی Ferrari با Vertu همکاری نزدیکی دارند.
این گوشی که اتومبیل های مدل بالای فراری را به یاد می آورد، پوشش چرمی قرمز و مشکی دارد و در دو طرف آن خطوط مشکی براقی دیده می شود.
قسمت جلویی گوشی یادآور اسب نماد فراری است. در قسمت پشت گوشی نیز قسمتی شبیه به پدال فراری است که از جنس آلومینیوم مرغوب است. به منظور تاکید بر این نکته که این گوشی منحصراً برای مدل Ferrari 1947 ساخته شده است، همه اجزای گوشی از 1 تا 1947 شماره گذاری شده اند.
این گوشی با همکاری Vertu و گروه طراحی Ferrari در انگلستان تولید می شود و برای تکمیل جلوه زیبایی گوشی، کیف چرمی زیبایی هم به همراه آن ارائه می شود. این گوشی احتمالاً از ماه July در بازار موجود خواهد بود.
 
                               

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)