خانهاخبار
سیمبین، نرم افزارهای گوشی های هوشمند را به روز می کند.

سیمبین، نرم افزارهای گوشی های هوشمند را به روز می کند.

به گزارش گروه خبری GSM، ورژن 9.5 سیستم عامل سیمبین که آخرین نسخه این سیستم عامل است، قادر است برنامه های نرم افزاری را 75 درصد سریعتر از نسخه قبلی ........
۱۳۸۶/۱/۱۵
به گزارش گروه خبری GSM، ورژن 9.5 سیستم عامل سیمبین که آخرین نسخه این سیستم عامل است، قادر است برنامه های نرم افزاری را 75 درصد سریعتر از نسخه قبلی این سیستم عامل اجرا کند. این ورژن جدید با تمام برنامه های ورژن قبلی سازگار است و به علاوه از پایگاه داده SQL نیز پشتیبانی می کند.
سیمبین با پیش بینی کردن و در نظر گرفتن نیاز کاربران، بازار را به دست گرفته است و با پیشرفت روز به روز تکنولوژی، بازار را به سمت استفاده از گوشی های هوشمند هدایت می کند.
با کاهش قیمت سخت افزار در بازار، قیمت گوشی و بخصوص گوشی های هوشمند پایین آمده و استفاده از آنها برای خیلی از مردم به صرفه می شود. از طرف دیگر بازار برنامه های مولتی مدیا و برنامه های کاربردی موبایل هم رشد می کند. پیش بینی می شود فروش گوشی های هوشمند به 159 میلیون گوشی در سال 2008 برسد که نسبت به سال 2006، 86 میلیون بیشتر خواهد بود.
سیمبین های جدید هم از لحاظ کاربرد و هم از لحاظ قیمت در شبکه های 3G مقرون به صرفه است. علاوه بر این امکاناتی نظیر Wi-Fi، VOIP و Push-email در این گوشی ها قرار دارند. امکان ذخیره Contact ها در پایگاه داده SQL اجازه ذخیره هزاران شماره را می دهد.
 
                                

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)