اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در ایران
تبلیغات


گروه خبری GSM : نوکیا امروز
اعلام کرد که اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در تهران آغاز به کار کرده
است.
در راستای استراتژی بلند
مدت نوکیا درجهت افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتری، راهاندازی اولین مرکز خدمات پس
از فروش با برند نوکیا گامی است جدید که در جهت بالا بردن سطح خدمات پس از فروش در
ایران برداشته میشود.

علیرضا شفیع پور، مدیر کل
نوکیا در ایران، گفت:" پس از راهاندازی گارانتی کشوری در ایران، اینک نوکیا
با اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا قدم دیگری در راستای حمایت از مصرف
کنندگان در ایران برداشته است. ما معتقدیم که گسترش چنین مراکزی هم سو با سیاست
نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده در ایران است."
راهاندازی گارانتی یکپارچه کشوری، افزایش تعداد مراکزخدمات پس از فروش، تاسیس مرکز تلفن پاسخگوی فارسی، قرار دادن کیوسک چک کردن شماره سریال گوشی درمراکز خرید جهت اطمینان از اصالت آن و راهاندازی وب سایت فارسی نوکیا همگی نشان از تعهد و حمایتی است که نوکیا نسبت به مصرف کنندگان ایرانی در این بازار مهم خود دارد. هم اکنون 3 مرکزدر تهران و 30 مرکز در کل ایران خدمات پس از فروش گوشیهای نوکیا را ارائه می دهند که در تهران در تمامی این مراکز نظر سنجی آن لاین صورت میگیرد و حالا اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا نیز به این مجموعه افزوده شده است.

هومن معصومی راد، مدیر
خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: " افزایش اعتماد به خدمات پس
ازفروش از اهداف اصلی نوکیا در این مرکز است که با تاسیس مرکز خدمات پس از فروش با
برند نوکیا این هدف محقق خواهد شد. میزان رضایتمندی مشتریان ومدت زمان تعمیر از
مواردیست که همواره به دقت توسط نوکیا مورد ارزیابی قرار می گیرد و در این پروژه
ما اینگونه ارزیابیها را به سطح بالاتری رساندهایم. ما به صورت جدی در تلاشیم که
تعداد این مراکز را به تدریج افزایش دهیم. "
برای جزئیات بیشتر درباره
کلیه مراکز خدمات پس از فروش میتوانید به وب سایت Persian.Nokia.com مراجعه
کرده و یا با شماره تلفن 23013 تماس حاصل نمایید.