وعدهای دیگر برای فردا!؟
تبلیغات


گروه خبری GSM : مـدیـر عامل كارخانجات مخابراتی ایران گفت: عرضه سیمكارت همراه با گوشی ساخت داخــل، تـعـامـلـی صـحـیـح بـیـن مـصـرفكـنـنـده، تولید كننده و اپراتور برقرار میكند كه در نتیجه میتوانند بدون منافات در كنار یكدیگر فعالیت كرده و منافع كسب كنند. محمد ابراهیم مطلع در گفتگو با فارس، درخصوص توافق دو وزارتخانه ارتــبــــاطــــات و صــنــــایــــع مــبــنـــی بـــر واگـــذاری سـیـمكـارتهـای اپـراتـور سـوم تـلـفن همراه با گوشیهای ساخت داخل اظهار داشت: این مدل عرضه از سه دیدگاه مصرفكننده، تولیدكننده و اپراتور قابل تامل است. وی افزود: در كشورهایی كه رقابت بین اپراتورها سنگین و تنگاتنگ است این مدل، نوعی بازاریابی و تبلیغ برای اپراتورها مـحـسـوب مـیشـود.
مـدیـر عامل كارخانجات
مخابراتی ایران ادامه داد: در ایران بازار سیمكارت تلفن
همراه در انحصار دو اپراتور است و شاهد
فضای رقابتی مناسبی در این بازار نیستیم. این اقدام در مورد
اپراتور سوم میتواند وسیلهای برای تـرغیـب اپـراتـورهـای
فعـال حـاضر در بازار و جهتگیری آنها به سمت
این كار شود. این تولیدكننده داخلی گوشی تلفن همراه افزود: باید با برنامهریزی و تبلیغ
صحیح، شرایط را برای مصرف اجناس ایرانی در بازار فراهم كنیم بهگونهای كه اجناس ساخت داخل در
بازار استفاده شوند. مطلع تاكید كرد: معتقدم در این رابطه دولت بهتر از هركسی میتواند با اعمال سیاستهای
حمایتی و تبلیغی، راهكار مناسب
ارائه كرده و الگوسازی نماید كه اقدام اخیر میتواند گامی
مثبت در تحقق این امر باشد. وی ادامه داد: طبق قراردادی كه
با شـخـص بستـه مـیشـود سیـمكـارت و گـوشـی
همزمان در اختیار وی قرار میگیرد و طبق این قرارداد،
هزینههای گوشی و سیمكارت، همراه با كاركرد مكالمه در
مراحل بعدی از وی اخذ خواهد شد، بنابراین مشترك،
ملزم به پرداخت نقدی و یكباره نخواهد بود.
گروه خبری GSM : مـدیـر عامل كارخانجات مخابراتی ایران گفت: عرضه سیمكارت همراه با گوشی ساخت داخــل، تـعـامـلـی صـحـیـح بـیـن مـصـرفكـنـنـده، تولید كننده و اپراتور برقرار میكند كه در نتیجه میتوانند بدون منافات در كنار یكدیگر فعالیت كرده و منافع كسب كنند. محمد ابراهیم مطلع در گفتگو با فارس، درخصوص توافق دو وزارتخانه ارتــبــــاطــــات و صــنــــایــــع مــبــنـــی بـــر واگـــذاری سـیـمكـارتهـای اپـراتـور سـوم تـلـفن همراه با گوشیهای ساخت داخل اظهار داشت: این مدل عرضه از سه دیدگاه مصرفكننده، تولیدكننده و اپراتور قابل تامل است. وی افزود: در كشورهایی كه رقابت بین اپراتورها سنگین و تنگاتنگ است این مدل، نوعی بازاریابی و تبلیغ برای اپراتورها مـحـسـوب مـیشـود.
مـدیـر عامل كارخانجات
مخابراتی ایران ادامه داد: در ایران بازار سیمكارت تلفن
همراه در انحصار دو اپراتور است و شاهد
فضای رقابتی مناسبی در این بازار نیستیم. این اقدام در مورد
اپراتور سوم میتواند وسیلهای برای تـرغیـب اپـراتـورهـای
فعـال حـاضر در بازار و جهتگیری آنها به سمت
این كار شود. این تولیدكننده داخلی گوشی تلفن همراه افزود: باید با برنامهریزی و تبلیغ
صحیح، شرایط را برای مصرف اجناس ایرانی در بازار فراهم كنیم بهگونهای كه اجناس ساخت داخل در
بازار استفاده شوند. مطلع تاكید كرد: معتقدم در این رابطه دولت بهتر از هركسی میتواند با اعمال سیاستهای
حمایتی و تبلیغی، راهكار مناسب
ارائه كرده و الگوسازی نماید كه اقدام اخیر میتواند گامی
مثبت در تحقق این امر باشد. وی ادامه داد: طبق قراردادی كه
با شـخـص بستـه مـیشـود سیـمكـارت و گـوشـی
همزمان در اختیار وی قرار میگیرد و طبق این قرارداد،
هزینههای گوشی و سیمكارت، همراه با كاركرد مكالمه در
مراحل بعدی از وی اخذ خواهد شد، بنابراین مشترك،
ملزم به پرداخت نقدی و یكباره نخواهد بود.