اختلال در شبکه و عذرخواهی ایرانسل
تبلیغات


گروه خبری GSM : معاون فنی ایرانسل روز دوشنبه 12 مرداد 88 با اعلام
آغاز عملیات بهروزرسانی و ارتقاء تجهیزات فنی شبکه ایرانسل، از احتمال
بروز برخی اختلالات برای برخی از مشترکان طی 72 ساعت آینده خبر داد. این دوره 72
ساعته از زمان اعلام این خبر- یعنی روز دوشنبه- آغاز شده است.
علیاصغر عینیپور با اعلام این مطلب افزود: از عصر روز
گذشته عملیات بهروزرسانی و ارتقاء بخشی از تجهیزات
فنی شبکه تلفن همراه ایرانسل آغاز شده و براساس برنامه بخش اول این عملیات تا 72
ساعت آینده پایان مییابد.
از سوی دیگر مدیر روابط عمومی ایرانسل نیز با عذر خواهی از مشترکان به دلیل وقوع اختلالات احتمالی 72 ساعت آینده ایرانسل به سبب آغاز عملیات بهروزرسانی تجهیزات به ایسنا گفت: با اجرای عملیات بهروز رسانی و ارتقاء شبکه، احتمال دارد طی 72 ساعت آینده برخی از مشترکان در برخی از مناطق با اختلالاتی مواجه شوند که این موضوع از روز گذشته و از طریق پیام کوتاه به این دسته از مشترکان اطلاعرسانی شده است.
آرش کریمبیگی تصریح کرد: طی این پیامک به
مشترکان اطلاعرسانی شده در صورتی که بعد از پایان این عملیات همچنان با اختلالی
مواجه بودند لازم است یک بار گوشی تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتی
که احیانا همچنان با اختلالی مواجه بودند میتوانند از طریق تماس با مرکز تماس
ایرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل بخش اول
عملیات بهروز رسانی و ارتقاء شبکه تا 72 ساعت آینده پایان مییابد و بخشهای بعدی
فرآیند بهروزرسانی و ارتقاء شبکه ایرانسل در هفتههای آینده و با اعلام قبلی از
طریق پیام کوتاه به مشترکانی که ممکن است اختلالاتی در شبکه احساس کنند دنبال
خواهد شد.
به گفته وی مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شمارههای 130 برای مشترکان
سیمکارتهای دائمی برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351300000 برای تماس از سایر
خطوط و همچنین 140 برای مشترکان سیمکارتهای اعتباری برای تماس از خطوط
ایرانسل و 09351400000 برای تماس از سایر خطوط در کلیه ساعات شبانه روز و 7 روز
هفته آماده پاسخگویی به مشترکان ایرانسل است.