نوکیا؛ طی سه ماهه دوم 2009
گروه خبری GSM : فروش خالص کل محصولات نوکیا طی سه ماهه دوم 2009 با 25 درصد
کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته( 13 میلیارد و 200 میلیون یورو)، به 9 میلیارد و
900 میلیون یورو رسید. این میزان نسبت به سه ماهه اول سال 2009 7 درصد افزایش را
نشان میدهد.
تعداد 103 میلیون و 200 هزار دستگاه گوشی
تلفن همراه از این کمپانی طی سه ماهه دوم به فروش رسیده است. که این میزان در
مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش و نسبت به سه ماهه اول 2009، 11درصد
افزایش را نشان میدهد.

سهم نوکیا در بازار گوشیهای تلفن همراه،
طی ماههای آوریل تا جولای 2009، 38 درصد برآورد شده است، که نسبت به مدت مشابه
سال گذشته( 40 درصد)، کاهش و نسبت به سه ماهه اول 2009(37 درصد)، افزایش یافته
است. نوکیا برای سه ماهه سوم خود در این بازار، سهمی مشابه با سه ماهه دوم را پیش
بینی میکند.