GSM-logo
خانهاخبار
نوکیا؛ طی سه ماهه دوم 2009

نوکیا؛ طی سه ماهه دوم 2009

گروه خبری GSM : نوکیا نتایج سه ماهه دوم 2009 خود را منتشر کرد...
۰۱ مرداد ۱۳۸۸

تبلیغات

home_header

                                   

گروه خبری GSM : فروش خالص کل محصولات نوکیا طی سه ماهه دوم 2009 با 25 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته( 13 میلیارد و 200 میلیون یورو)، به 9 میلیارد و 900 میلیون یورو رسید. این میزان نسبت به سه ماهه اول سال 2009 7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تعداد 103 میلیون و 200 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه از این کمپانی طی سه ماهه دوم به فروش رسیده است. که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش و نسبت به سه ماهه اول 2009، 11درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

                       

image

سهم نوکیا در بازار گوشی‌های تلفن همراه، طی ماه‌های آوریل تا جولای 2009، 38 درصد برآورد شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته( 40 درصد)، کاهش و نسبت به سه ماهه اول 2009(37 درصد)، افزایش یافته است. نوکیا برای سه ماهه سوم خود در این بازار، سهمی مشابه با سه ماهه دوم را پیش بینی می‌کند.

home_header