خانهاخبار
Animoji به سبک سامسونگ؛ دوگانه Galaxy S9 با استیکر سه بعدی می‌آیند

Animoji به سبک سامسونگ؛ دوگانه Galaxy S9 با استیکر سه بعدی می‌آیند

در پی انتشار شایعه‌های مختلف، گزارش تازه‌ای درباره سامسونگ منتشر شده است که ادعا می‌کند این سازنده تصمیم دارد استیکرهای سه بعدی شبیه Animoji اپل طراحی کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰

همان‌طور که می‌دانید، دوگانه تازه پرچم‌دار سامسونگ به نام Galaxy S9 و S9 Plus قرار است کمتر از یک ماه دیگر رسما معرفی شوند و با توجه به گزارش‌ها و شایعه‌های اخیر انتظار می‌رود که با دو گوشی سطح بالا و مدرن روبرو شویم. کمپانی سامسونگ مدت‌هاست که به خاطر پیروی از ترندهای داغ روز و همچنین تعبیه تکنولوژی‌های آینده نگرانه در طراحی گوشی‌هایش شهرت دارد. تلاش‌های این غول تکنولوژی به قدری چشم‌گیر بوده است که پرچم‌داران سری Galaxy S آن سال‌هاست در صدر فهرست گوشی‌های سطح بالای اندرویدی قرار گرفته‌اند.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سامسونگ همچنین تمایل دارد ویژگی‌های خلاقانه و محبوب سایر رقیبان خود را هم در گوشی‌هایش به کار ببرد؛ چراکه برای حفظ جایگاهش در بازار باید خود را به طور پیوسته بهبود ببخشد. تازه‌ترین شایعه در این باره که در خبرگزاری SamCentral منتشر شده است، نشان می‌‌دهد که این کمپانی قصد دارد یک حسگر تشخیص چهره شبیه Face ID اپل و همچنین استیکرهای سه بعدی مانند Animoji این سازنده طراحی کند.

image

البته لازم است بگوییم که سامسونگ ویژگی تشخیص چهره را از سال گذشته روی گوشی‌های خود معرفی کرد و حالا این ویژگی تازه احتمالا Intelligent Scan یا تشخیص هوشمند نامیده می‌شود. کمپانی سامسونگ با به کارگیری هم‌زمان تشخیص عنبیه و توانایی‌های تشخیص چهره در دوربین سلفی قادر خواهد بود مکانیسم تشخیص سریع و امنی را در هر دو موقعیت نور کم و مناسب فراهم آورد. این ویژگی همچنین باعث می‌شود کاربر بتواند گوشی را بدون نیاز به کشیدن صفحه یا هرگونه تعامل دیگری تنها با نگاه کردن به آن، در کمترین زمان ممکن باز کند. بدین ترتیب ویژگی تازه گوشی‌های سامسونگ سازوکاری مشابه Face ID اپل خواهد داشت.

عبارت استیکر سه بعدی هم تقریبا گویای همه توضیحات است. سامسونگ سال گذشته امکان استفاده از استیکر را در نرم افزار دوربین گوشی‌ها میسر ساخت. این ویژگی قادر است چهره کاربر را شناسایی کند و استیکر متحرک را روی آن قرار دهد. استیکرهای قبلی سامسونگ تاحدودی شبیه اسنپ چت و فیلترهای چهره اینستاگرام عمل می‌کنند اما با این تفاوت که دو بعدی هستند. امسال ممکن است شاهد بهبود این استیکرها و ارتقا به حالت سه بعدی و به شکل ماسک باشیم.

دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ قرار است 25 فوریه (6ام اسفند) رسما در خلال رویداد اختصاصی این سازنده به نام آنپکد رونمایی شوند. به همین خاطر در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار خبرهای مختلف درباره آن‌ها بودیم و در آینده هم احتمالا مشخصات بیشتری از این دو گوشی فاش خواهد شد.

Galaxy S9 قرار است در همان ابعاد نسل قبلی معرفی شود اما حاشیه‌های صفحه‌اش کمی کاهش یابد. این گوشی همچنان دوربین اصلی تکی خواهد داشت اما دیافراگم آن از 1.5 تا 2.4 متغیر خواهد بود. از طرف دیگر S9 Plus به دوربین دوگانه مجهز می‌شود اما دیافراگم لنزهای آن ثابت خواهد بود. هر دو مدل همچنین قرار است براساس بازار هدف به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 مجهز شوند. احتمالا تا پایان ماه مارس شاهد ورود این گوشی‌ها به بازار خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
ژیان جان
خخخخخ ............دکمه هوم و شکل دوربین و فلاش هنگ تی سی ، نمایشگر دوم ال جی!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006 Samsung F700
Samsung i600 2006
Lg V10

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
محمد@
خخخخخ ............دکمه هوم و شکل دوربین و فلاش سام هنگ ، نمایشگر دوم ال جی!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
htc wallaby 2001
htc HD2 2009
Yota phone2 2013

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
نوشته تمام امکانات گوشی های مختلف رو در اس9 قرار داده البته با ویژگی های جدید که در هیچ گوشی ای دیده نشده.در حالی که هنگ تی سی دکمه هوم سامسونگ و شکل دوربین و فلش سامسونگ به اضافه صفحه نمایش دوم ال جی رو کپی زد و شد هنگی galaxy u ultra :)))))))))))))))))))))))))

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
اینایی که گفتی مشخصات هنگ تی سیه چون خودش عرضه تولید نداره و قطعات دیگران رو اسمبل میکنه و در نهایت میشه اسباب بازی ای به نام هنگی u11 صد رحمت به گوشی های چینی و حتی فیک از اونا هم داغون تره

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
اون آندروید ساده و خام بخوره تو سرش با این که هیچی نداره بازم هنگ میکنه واقعا بی عرضه تر از هنگ تی سی وجود نداره