20 ميليون نفر طرفدار گوشيهاي LG با صفحه تمام لمسي
كلید اصلی موفقیت LG در زمینه گوشی های لمسی ،توجه كامل آن به نظریات و دیدگاه های
مشتریان خود در طول مراحل برنامه ریزی و طراحی گوشی بوده است. LG برتری خود را در این زمینه با درك
بهتر نیازهای مشتریان خود در استفاده از گوشی های موبایلشان به دست آورد.در نتیجه
موبایل LG
به قابلیتی دست یافت كه بتواند بر طبق نیاز مشتری گوشی های خود را طراحی كند.
گوشی LG KU990
معروف به Viewty
نمونه ای از این اهمیت به نیازهای مشتری است؛ گوشی ای با دوربین 5 مگاپیكسلی كه در
اكتبر 2007 وارد بازار شد.Viewty
لذت گرفتن، دیدن و ویرایش تصاویر در یك صفحه نمایش LCD لمسی را فراهم كرد و مانعی بر سر راه
دیگر نمونه های گوشی های لمسی دوربین دار شد. همچنین این گوشی باعث فروش میلیونی
17 مدل دیگر گوشی های لمسی LG شد.
اخیرا" LG
گوشی جدید LG KP500
معروف به Cookie
را معرفی كرده است كه برای مشتریانی كه به دنبال تكنولوژی پیشرفته لمسی به همراه
قیمت مناسب هستند طراحی شده است.قابل ذكر است كه Cookie در همه جا محبوبیت دارد و باعث رشد
سهام LG از 14 درصد در ابتدای سال به 20 درصد
شده است. تعدادی از رقبا استراتژی LG
را كپی برداری كرده و گوشی هایی با قابلیت های مشابه Cookie روانه بازار كرده اند. این امر ثابت
می كند LG
دارای خلاقیت و نوآوری در بازار است.
آقای
Ki Wan Kim رئیس LG در بخش آسیای میانه و آفریقا می گوید : ما بسیار تلاش کردیم تا
مشتریان خود را درک کنیم و پیشرفت محصولات ما بر پایه نیازهای شخصی آنها صورت گیرد
. به نظر می رسد که این استراتژی موثر بوده و ما اکنون 20میلیون مشتری راضی و
خشنود داریم و امیدواریم که 20میلیون دیگر به جمع آنها افزوده شود .
به
منظور امکانات بیشتر و شخصی تر برای مشتری ها بر روی گوشی، LG رابط
کاربری 3D S-class را در ماه مارس
عرضه کرد ) 3D S- class UI ).
این رابط بر روی گوشی هایی با صفحه کاملا لمسی معرفی شد . اولین گوشی با قابلیت LG KM900 , S-class معروف به Arena بود که در 4 هفته اول عرضه در بازار
300.000 دلار فروش کرد . دیگر مدل های مجهز به
قابلیت S- class،LG
GC900 معروف بهViewty
Smart که دوربین 8 مگاپیکسلی
دارد LG GD900, معروف به کریستال و LG GM730 گوشی هوشمند ال جی به نام JOY
هستند .
كلید اصلی موفقیت LG در زمینه گوشی های لمسی ،توجه كامل آن به نظریات و دیدگاه های
مشتریان خود در طول مراحل برنامه ریزی و طراحی گوشی بوده است. LG برتری خود را در این زمینه با درك
بهتر نیازهای مشتریان خود در استفاده از گوشی های موبایلشان به دست آورد.در نتیجه
موبایل LG
به قابلیتی دست یافت كه بتواند بر طبق نیاز مشتری گوشی های خود را طراحی كند.
گوشی LG KU990
معروف به Viewty
نمونه ای از این اهمیت به نیازهای مشتری است؛ گوشی ای با دوربین 5 مگاپیكسلی كه در
اكتبر 2007 وارد بازار شد.Viewty
لذت گرفتن، دیدن و ویرایش تصاویر در یك صفحه نمایش LCD لمسی را فراهم كرد و مانعی بر سر راه
دیگر نمونه های گوشی های لمسی دوربین دار شد. همچنین این گوشی باعث فروش میلیونی
17 مدل دیگر گوشی های لمسی LG شد.
اخیرا" LG
گوشی جدید LG KP500
معروف به Cookie
را معرفی كرده است كه برای مشتریانی كه به دنبال تكنولوژی پیشرفته لمسی به همراه
قیمت مناسب هستند طراحی شده است.قابل ذكر است كه Cookie در همه جا محبوبیت دارد و باعث رشد
سهام LG از 14 درصد در ابتدای سال به 20 درصد
شده است. تعدادی از رقبا استراتژی LG
را كپی برداری كرده و گوشی هایی با قابلیت های مشابه Cookie روانه بازار كرده اند. این امر ثابت
می كند LG
دارای خلاقیت و نوآوری در بازار است.
آقای
Ki Wan Kim رئیس LG در بخش آسیای میانه و آفریقا می گوید : ما بسیار تلاش کردیم تا
مشتریان خود را درک کنیم و پیشرفت محصولات ما بر پایه نیازهای شخصی آنها صورت گیرد
. به نظر می رسد که این استراتژی موثر بوده و ما اکنون 20میلیون مشتری راضی و
خشنود داریم و امیدواریم که 20میلیون دیگر به جمع آنها افزوده شود .
به
منظور امکانات بیشتر و شخصی تر برای مشتری ها بر روی گوشی، LG رابط
کاربری 3D S-class را در ماه مارس
عرضه کرد ) 3D S- class UI ).
این رابط بر روی گوشی هایی با صفحه کاملا لمسی معرفی شد . اولین گوشی با قابلیت LG KM900 , S-class معروف به Arena بود که در 4 هفته اول عرضه در بازار
300.000 دلار فروش کرد . دیگر مدل های مجهز به
قابلیت S- class،LG
GC900 معروف بهViewty
Smart که دوربین 8 مگاپیکسلی
دارد LG GD900, معروف به کریستال و LG GM730 گوشی هوشمند ال جی به نام JOY
هستند .