خانهاخبار
ثبت نشان تجاری Metal 12 برای سامسونگ

ثبت نشان تجاری Metal 12 برای سامسونگ

سامسونگ ممکن است بخواهد از آلیاژ منیزیمی در محصولات هوشمند بعدی خود بهره ببرد. این سازنده اسناد مربوط به نشان تجاری Metal 12 را به EUIPO فرستاده است و قصد دارد حق امتیاز آن را برای خود به ثبت برساند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۶

کمپانی سامسونگ اسناد مربوط به یک نشان تجاری را به نام Metal 12 برای ثبت به EUIPO ارسال کرده است. Metal 12 درواقع نوعی آلیاژ منیزیم بسیار سبک است که توسط سامسونگ توسعه داده شده و این سازنده هم از آن در لپتاپ Notebook 9 بهره گرفته است.

image

این اسناد نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالا قصد دارد از آلیاژ تازه‌اش در دستگاه‌های Galaxy و Gear آینده خود استفاده کند. این دستگاه‌ها همچنین ممکن است دوگانه تازه Galaxy S9، S9 Plus و همچنین Gear S4 باشند.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا اهمیت Metal 12 چیست و چرا سامسونگ قصد دارد آن را جایگزین آلیاژ آلومینیومی کند؟ این آلیاژ بسیار سبک است و به همین خاطر شاید مزیت آن را در دستگاه‌های سبکی مانند گوشی موبایل یا پوشیدنی هوشمند متوجه نشوید. از طرفی وزن هر واحد منیزیم از هر فلز استاندارد دیگری ازجمله آلومینیوم، سبک‌تر است.

image

البته این اولین باری نیست که کمپانی سامسونگ از منیزیم در دستگاه‌های هوشمند خود بهره می‌برد. این آلیاژ اولین بار در پروتوتایپ Galaxy S7 به کار رفت و سازنده‌اش آن را چندین بار مورد تبلیغ قرار داد، اما این گوشی هرگز معرفی نشد. حالا به نظر می‌رسد که سال 2018 همان زمان مناسبی باشد که سامسونگ می‌تواند نتیجه همه تلاش‌هایش را در توسعه Metal 12 به نمایش بگذارد.

لازم به ذکر است که ثبت این نشان تجاری و توسعه یه لپتاپ با این آلیاژ تازه هنوز هم نمی‌تواند مدرک معتبری باشد تا به استناد بر آن ادعا کنیم پرچم‌داران دوگانه Galaxy S9 و Note 9 هم از جنس Metal 12 ساخته می‌شوند. این موضوع فعلا در حد پیش بینی ظاهر شده است و برای اطمینان بیشتر باید منتظر انتشار گزارش‌های بعدی باشیم. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

King

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
باز این هنگ تی سی يه چيزي پروند وسط بابا این صد دفعه تو کار بزرگ تر ها دخالت نکن.
هنگ تی سی يه u11 ساخت با ده تا مدل فرعی.اون وقت این به آلیاژ سامسونگ گیر ميده این وسط

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
نوت۹ شاید ولی s9 دیگه از پُل گذشته..
s9 رنگ سیلور?

yashar2080

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اونوقت مایکروسافتی که 8 9 ساله داره از این آلیاژ در سرفیس پرو استفاده میکنه و سامسونگ هم طبق روال همیشگی از اون کپی میخواد بکنه تکلیفش چیه؟!!!!