خانهاخبار
تصاویر رندر شده از OnePlus 5T با طراحی بدون حاشیه

تصاویر رندر شده از OnePlus 5T با طراحی بدون حاشیه

یکی از مدیران کمپانی چینی وان پلاس اعلام کرده که تولید گوشی وان پلاس 5 متوقف شده است و این سازنده قصد دارد یک گوشی تازه معرفی کند. شایعه‌ها حاکی از آن است که این گوشی تازه OnePlus 5T نام دارد.
۱۳۹۶/۷/۲۸

طبق گزارش‌های متعدد، کمپانی وان پلاس قصد دارد گوشی تازه‌ای به نام OnePlus 5T بسازد. کارل پی، هم‌ بنیان‌گذار کمپانی مذکور، اخیرا در حساب شخصی توییترش اعلام کرد که وان پلاس روند تولید گوشی وان پلاس 5 را متوقف کرده است و قصد دارد مدل تازه‌ای تولید کند. گزارش‌های منتشر شده تازه هم دراین‌باره به احتمال معرفی گوشی OnePlus 5T با طراحی تمام صفحه توسط کمپانی چینی مذکور اشاره کرده‌اند. روز گذشته هم یکی از فاش کنندگان معروف چینی تصاویر رندر شده‌ای موسوم به OnePlus 5T را در فضای وب منتشر کرد و آن را در دو نمای روبرو و پشت به نمایش گذاشت.

image

سایر سازندگان نامی گوشی‌های هوشمند ازجمله هوآوی، OPPO، Vivo و شیائومی پیش از عرضه گوشی وان پلاس 5 گوشی‌هایی با دوربین اصلی مجهز به دو لنز معرفی کرده بودند. بدین ترتیب کمپانی وان پلاس مدت‌ها بعد موفق شد در ماه ژوئن با معرفی وان پلاس 5 به این سازندگان پیشتاز بپیوندد.

بسیاری از سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند موفق شدند در سال 2017 گوشی‌های زیبایی با طراحی تمام صفحه معرفی کنند اما وان پلاس هنوز نتوانسته است در سال جاری میلادی از چنین گوشی‌ای رونمایی کند. البته هنوز صحت این تصاویر رندر شده هم مورد تأیید سازنده اصلی قرار نگرفته است و تنها انتظارات کارشناسان و کاربران را از محصول تازه وان پلاس به نمایش می‌گذارد.

image

همان‌طور که در این تصاویر شاهد هستیم، گوشی OnePlus 5T از طراحی ظاهری تمام صفحه بهره می‌برد. تازه‌ترین گزارش درباره این گوشی از احتمال مجهز شدن آن به صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت نمایش جالب توجه 18:9 خبر داده‌اند. همچنین اندازه حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش در مقایسه با وان پلاس 5 اصلی کاهش یافته‌اند و حاشیه‌های کنار پنل نمایشش هم باریک‌تر شده‌اند. دکمه فیزیکی خانه در این تصاویر دیده نمی‌شود و احتمالا از طراحی ظاهری آن با توجه به کاهش حاشیه‌های صفحه حذف شده است.

نمای پشت OnePlus 5T بسیار شبیه به وان پلاس 5 به نظر می‌رسد. البته ظاهرا حسگر اثرانگشت آن به‌صورت مربع طراحی شده و کمی بالاتر از لوگوی سازنده تعبیه شده است. ماژول دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ طراحی شده است و فلش LED هم آن را طراحی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که کیفیت دوربین و لنزهای این نسخه تازه دقیقا مشابه دوربین وان پلاس 5 اصلی باشد. ای موضوع بدین معنی است که دوربین اصلی OnePlus 5T به دور لنز 20 و 16 مگا پیکسلی مجهز می‌شود؛ البته ممکن است سازنده چینی آن ویژگی پایداری تصویر را به این نسخه تازه اضافه کند. پنل جلو این گوشی هم احتمالا میزبان حسگر سلفی 16 مگا پیکسلی می‌شود.

سایر شایعه‌ها معتقدند این نسخه تازه احتمالا از جک هدفون 3.5 میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند و وان پلاس در جهت پیروی از ترندهای سال 2017 آن را حذف می‌کند. همچنین گفته می‌شود گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و حدودا 3000 یوان معادل 452 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

نظر شما درباره این تصاویر رندر شده تازه و طراحی احتمالی گوشی OnePlus 5T چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

javad.hj

۱۳۹۶/۷/۲۸
خود onePlus 5 که گوشی خیلی خوبی بود همین باعث میشه که صرفا کم کردن حاشیه نتونه برگ برنده باشه باید تو زمینه دوربین و باطری و اسپیکر حتی بهبود پیدا کنه

رسا

۱۳۹۶/۷/۲۸
425 دلار فوق العادس!