طرح جدید خدمات پس از فروش نوکیا در مراکز خرید موبایل
گروه خبری GSM : روز یکشنبه سوم خرداد ماه 1388، در مراسمی که جهت معرفی جدیدترین خدمات پس از فروش نوکیا در ایران ترتیب داده شده بود، این کمپانی از طرح جدیدی خبر داد که هدف آن حمایت از مصرف کننده جهت اطمینان از اصالت گوشیها در مراکز خرید است.
علیرضا شفیع پور، مدیرکل نوکیا در این خصوص اظهار داشت: " نوکیا همواره به بازار ایران متعهد است. این تعهد نه تنها شامل ارائه مجموعه متنوعی از گوشیهای موبایل خود برای هر سلیقه و قدرت خریدی بوده است، بلکه استراتژی خدمات حمایت از مصرف کننده نوکیا درایران را نیز شامل میشود."
هومن معصومی راد، مدیرخدمات پس از فروش نوکیا در ایران، ضمن برشمردن این خدمات اظهار داشت:" مرکز تلفن تماس نوکیا، اصلیترین نقطه تماس مصرف کنندگان ایرانی با نوکیا جهت کسب هرگونه راهنمایی راجع به گوشیهاست. این مرکز، از خدمات بارزی است که در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد."
وی در ادامه، ضمن تأکید بر گارنتی کشوری نوکیا در ایران، به عنوان تنها معیار قانونی بودن گوشی، افزود:" ما هرگز از حمایت مصرف کنندگانمان دست بر نمیداریم و این همراهی و حمایت از جعبه گوشیها آغاز میشود. جایی که خریدار با مشاهده کارت گارانتی کشوری نوکیا میتواند از اصالت گوشی خود مطمئن شده و آن را از مشابهین غیر قانونیاش تمییز دهد. مصرف کننده میتواند با تماس با مرکز تماس نوکیا در ایران(23013) و با ارائه شماره سریال گوشی خود کاملا از اصالت گوشی مورد نظر اطمینان حاصل کند.سرویس پاسخگوی خودکار تشخیص اصالت شماره سریال توسط SMS از برنامههای ما در آینده است."