خانهاخبار
ساعت هوشمند Gear S3 Tumi Edition عرضه شد

ساعت هوشمند Gear S3 Tumi Edition عرضه شد

نسخه تازه‌ای از ساعت Samsung Gera S3 Frontier به نام Tumi Edition عرضه شده که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم و ویژگی‌هایش را برمی‌شماریم
۷ مرداد ۱۳۹۶

هولدینگ Tumi با همکاری کمپانی سامسونگ به عرضه ساعت هوشمند Samsung Gear S3 Frontier Tumi Edition اقدام کرده‌ است. تفاوت‌های چشمگیر این نسخه با نسخه اصلی Frontier در واچ‌فیس شخصی‌سازی شده Tumi که به‌صورت پیش‌فرض روی این نسخه وجود دارد و یک بند ساعت Tumi از جنس برزنت ایتالیایی است.

البته شاید جنس برزنت برای تهیه بند ساعت چندان هم مرغوب نباشد اما این بند نمای ظاهری ساعت Gear S3 را به‌کلی دگرگون کرده. این بند به رنگ طوسی تیره طراحی شده و با رنگ پیش‌فرض بدنه ساعت کاملا هماهنگ است.

image

قفل بند تازه از نوع استیل ضدزنگ و مدل کمربندی طراحی شده و همچنین کمپانی سامسونگ درباره آن اذعان کرده که جنس برزنت آن در مقابل نفوذ مواد مختلف، مقاوم است. حدس می‌زنیم که از این ساعت می‌توانید در هنگام کویرگردی و صحرانوردی هم بدون نگرانی از آسیب رسیدن به بند، استفاده کنید.

ساعت Gear S3 Frontier Tumi Edition به قیمت 499 دلار در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد که از نسخه اصلی Frontier حدودا 100 دلار گران‌تر قیمت‌گذاری شده. البته ممکن است نسخه اصلی را با قیمت‌های مختلفی در فروشگاه‌های آنلاین مشاهده کنید. برخی از فروشگاه‌ها آن را به قیمت 300 دلار هم می‌فروشند.

 

image

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید