خانهاخبار
Empror Edition؛ نسخه رده‌بالای گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه

Empror Edition؛ نسخه رده‌بالای گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه

براساس یک گزارش جدید، شرکت سامسونگ نسخه قدرت گلکسی نوت 8 را با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت عرضه خواهد کرد. این مدل، احتمالاً در کره جنوبی عرضه می‌شود و به صورت محدود در دسترس قرار خواهد گرفت.
۵ مرداد ۱۳۹۶

شرکت سامسونگ، سابقه خوبی در عرضه «نسخه‎ مخصوص» گوشی‌های هوشمند خود در بازار کره جنوبی دارد؛ از گلکسی اس 5 پلاس بگیرید تا فبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت FE که در واقع، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 است. به همین جهت، یک گزارش تأیید می‌کند که نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 نیز وارد بازار خواهد شد و احتمالاً به بازار کره جنوبی محدود خواهد بود.

image

امپرر ادیشن (Empror Edition) نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 خواهد بود که تفاوت‌های چشمگیری با نسخه «عادی» گلکسی نوت 8 دارد. نسخه «استاندارد» این مدل با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد اما نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 نیز، به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

عرضه مدل Empror Edition گلکسی نوت 8 در بازار کره جنوبی و یا حتی چین، غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد؛ البته، اگر شرکت سامسونگ تمایلی به عرضه این مدل داشته باشد. مدتی پیش، شرکت سامسونگ از نسخه قدرت‎مند گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد که به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ این در حالی است که مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده بود.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که نسخه «قدرت‌مند» گلکسی نوت 8 با چه قیمتی وارد بازار کره جنوبی عرضه می‌شود؛ در صورت تمایل برای عرضه مدل Empror Edition گلکسی نوت 8، قیمت این گوشی به‎طور قابل‌توجهی بالاتر خواهد بود. گلکسی اس 8 پلاس با شش گیگابایت رم، بیشتر از 1000 دلار قیمت داشت؛ در حالی‎که مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، تنها 850 دلار قیمت دارد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (16 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

omid

۱۳۹۶/۵/۳۰
فاطی قیمتشو دیدی ؟؟
3میلیون نسخه معمولیشه

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۱
5 میلیووووووووووووون؟انصافا از کجا این عدد رو اوردی؟ فوقش 3300

سعید

۱۳۹۶/۵/۷
به به چه اسمی.امپراطور دنیای موبایل بی شک بهترین گوشی تاریخه

مهدی

۱۳۹۶/۵/۶
سلام من یک s8 دارم و به نظر من بهترین و انقلابی ترین گوشی تاریخ سامسونگه و درمورد note 8 بگم که در غول بودن این گوشی شکی نیست ولی ۵ میلیون تومان واقعا زیاده و صحفه نمایش ۶.۴ اینچ واقعا بزرگه و خطر بزرگی است مخصوصا از بابت راهت بودن برای سرقت اش است چرا تا زمانی که ما می توانیم s8 را بخریم و ان هم با مشخصات کمی پایین تر ولی باوجود اینکه گوشی کامل و بی نقصی است این همه هزینه بکنیم.

omid

۱۳۹۶/۵/۶
اصل امکان نداره !!!
هواوی که گوشی هاشو ارزون تر میده هواوی میت 9 پورش دیزاین که مشخصاتش مثل اینه و البته رم6 گیگه 5 میلیون پولشه
ایفون 256 قیمتش 4 میلیونه
مگه اینکه این با رم8 و 256گیگ حاصظه داخلی و غیره بشه 5 یا 6 میلیون
اونوقت بعضیا میگن منتظرشم
اصلا نمی ارزه ادم میتونه یه کیس خوب یا خیلی کارا با پولش انجام بده

پیشنهاد سردبیر