خانهاخبار
گوگل اپلیکیشن Backup and Sync را برای ویندوز و مک عرضه کرد

گوگل اپلیکیشن Backup and Sync را برای ویندوز و مک عرضه کرد

گوگل با برنامه جدیدش کار کاربران برای گرفتن Backup را بسیار آسوده می‌کند. این برنامه برای کاربران ویندوز و مک قابل استفاده است.
۲۳ تیر ۱۳۹۶

پس از تاخیری کوتاه، امروز گوگل از اپلیکیشن Backup and Sync رونمایی کرد. این برنامه اجازه می‌دهد در پی‌سی و مک، راحت، سریع و امن از تمامی فایل‌ها و عکس‌ها بکاپ گرفته و در Google Drive و Google Photos ذخیره کنیم.

image

 

همچنین برنامه جدید گوگل این امکان را می‌دهد که فولدری خاص یا کل حافظه کامپیوتر، کارت‌های حافظه SD و فلش مموری‌ها را Sync کرده تا فرد هرجا و روی هر دستگاهی، دسترسی به تمامی آن فایل‌ها را داشته باشد. گوگل می‌گوید اپلیکیشن جدیدش بیش از هرکسی، برای کاربران G Suits پرکاربرد خواهد بود.

قرار است برنامه Backup and Sync جایگزین بخش Uploader در Google Drive و Google Photos شود. کارایی این برنامه همانند Dropbox خواهد بود اما اینکه از نظر امنیتی هم مشابه آن باشد، در آینده مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید