خانهاخبار
هواوی Enjoy 7 با 3 گیگابایت رم معرفی شد

هواوی Enjoy 7 با 3 گیگابایت رم معرفی شد

هواوی نسخه کوچک‌تر Enjoy 7 Plus را معرفی نمود که سخت‌افزار نسبتا ضعیف‌تری دارد و Enjoy 7 نام گرفته است.
۲۲ تیر ۱۳۹۶

هواوی از آخرین گوشی هوشمند اقتصادی خود در کشور چین رونمایی کرد که Enjoy 7 نام دارد. این گوشی هنوز قابل خریداری نیست اما قیمت فروش آن 162 دلار خواهد بود. رنگ‌های مختلفی برای آن عرضه می‌شود از جمله قرمز، مشکی، آبی، طلایی و صورتی. ظاهر این اسمارت فون شبیه به محصولاتی چون وان پلاس 5 و اوپو R11 است با این تفاوت که اسکنر اثرانگشت آن در پنل پشتی جای گرفته است.

image

هواوی Enjoy 7 مشخصات قابل قبولی دارد. نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و شیشه 2.5D، پردازنده اسنپدراگون 425، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از ویژگی‌های آن هستند. هواوی نسخه‌ای هم با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت رم معرفی کرده که البته قیمت آن هنوز مشخص نیست. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است و از تکنولوژی فوکوس خودکار با تشخیص فاز (PDAF) به همراه فلاش LED بهره می‌برد. دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی است و مطابق معمول در حاشیه بالای گوشی قرار گرفته است.

باتری هواوی Enjoy 7، ظرفیت 3200 میلی آمپری دارد و از تکنولوژی به نام Smart Electricity 5.0 بهره می‌برد که سرعت تخلیه شارژ باتری را کاهش می‌دهد. اسکنر اثرانگشت یاد شده باز کردن قفل گوشی را در 0.2 ثانیه میسر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن هم تکنولوژی است که هواوی آن را Ultra Memory می‌نامد و عملکرد آن به شکلی است که حافظه بکگراند را فشرده می‌کند تا کاربر تجربه بهتر و روان‌تری از هواوی Enjoy 7 داشته باشد.

image

هواوی Enjoy 7 نسخه کوچک‌تر از هواوی Enjoy 7 Plus است که چند ماه قبل معرفی شد و البته ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری داشت. پردازنده به کار رفته در هواوی Enjoy 7 Plus از نوع اسنپدراگون 435 است که با 4 گیگابایت رم همراه شده و دوربین بهتری هم دارد. البته در بخش طراحی هم تفاوت‌های چشمگیری میان این دو گوشی هوشمند وجود دارد که یکی از آنها محل قرارگیری دوربین اصلی است.

 

image

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید