خانهاخبار
تصاویر جدید از قاب‌های نوکیا 9 دوربین دوگانه را تایید می‌کنند

تصاویر جدید از قاب‌های نوکیا 9 دوربین دوگانه را تایید می‌کنند

نوکیا 9 پرچم‌دار احتمالی نوکیا است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور معرفی شود. اما به تازگی تصاویر جدیدی از قاب‌های نوکیا 9 منتشر شده است.
۱۳۹۶/۴/۱۹

همه ما منتظریم تا اچ‌ام‌دی گلوبال گوشی پرچم‌دار خود یعنی نوکیا 9 را معرفی کند. تاکنون تصاویر زیادی از این گوشی و حتی بنچمارک‌های آن منتشر شده و گفته می‌شود که نوکیا 9 گواهی FCC را هم دریافت کرده است.

امروز هم تصاویر جدیدی از قاب‌های این گوشی منتشر شده که برخی از ویژگی‌های آن را فاش می‌کند که البته برخی از آنها از قبل مشخص شده بود. این قاب‌ها در رنگ‌های مختلفی هستند اما طراحی آنها یکسان است.

در پشت قاب محل قرارگیری دوربین مشاهده می‌شود که دوگانه است و چینش عمودی دارد. از این قاب‌ها معلوم می‌شود که کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست و جک 3.5 میلی متری هدفون در بالای گوشی قرار دارند.

در پایین یک درگاه USB Type-C به همراه میکروفون دیده می‌شود و در کنار آنها هم درگاهی وجود دارد که احتمالا برای اسپیکر است.

انتظار می‌رود که نوکیا 9 از نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD با محافظ صفحه گوریلا گلس 5، اسنپدراگون 835 و 6 یا 8 گیگابایت رم بهره ببرد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است و احتمالا یکی از لنزهای دوربین اصلی هم 13 مگاپیکسلی خواهد بود. حافظه داخلی 64 گیگابایتی و قابل ارتقا است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به گواهی IP68، NFC و بلوتوث 4.2 اشاره کنیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)