خانهاخبار
توانایی های بازار موبایل را دست کم نگیرید!

توانایی های بازار موبایل را دست کم نگیرید!

به گزارش گروه خبری GSM، بازار موبایل یکی از خوش آتیه ترین و پررقابت ترین بازارها برای صنعت موبایل و همچنین تبلیغات است. با وجود بیش از 2 میلیارد کاربر ........
۱۲ اسفند ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، بازار موبایل یکی از خوش آتیه ترین و پررقابت ترین بازارها برای صنعت موبایل و همچنین تبلیغات است. با وجود بیش از 2 میلیارد کاربر در کل دنیا موبایل می تواند به عنوان اولین و بهترین روش برای تبلیغات برای قشر وسیعی از مخاطبان باشد.
برای اینکه پیام های تبلیغاتی موثر باشند، باید توجه کاربران را جلب کرد. ولی سوال اینجاست که عکس العمل کاربران در مقابل این بازار چگونه است؟ یک بررسی نشان می دهد که کاربران تحمل خواندن پیام های طولانی که بیشتر از 8 تا 10 ثانیه طول بکشد را ندارند و این به این معناست که بازاریابی و تبلیغات پیام ها باید به گونه ای باشد که در لحظات اولیه کاربر را جلب کند. علاوه بر این بازارهای مختلف زیادی برای موبایل در کل جهان وجود دارد و همین باعث می شودکه تنوع در این زمینه افزایش یابد.
به هر حال می توان گفت: بازار موبایل از موقعیت هایی است که توانایی آن اکثراً دست کم گرفته می شود و برنده کسی است که به این بازار نفوذ کرده و بتواند نوآوری داشته باشد.
 
                                         


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید