خانهاخبار
رندر OnePlus 5 خبر از وجود دوربین دوگانه می‌دهد

رندر OnePlus 5 خبر از وجود دوربین دوگانه می‌دهد

این روزها در رسانه‌ها، صحبت بسیار زیادی در مورد وان پلاس 5 به گوش می‌رسد و این در حالی است که تنها دو ماه تا رونمایی از این محصول باقی مانده است.
۱۳۹۶/۲/۶

در حالی که پیش‌بینی می‌شد وان پلاس 5 از پردازنده و دوربین بهتری نسبت به نسل پیشین بهره‌مند باشد، حال بر اساس رندرهایی که منتشر شده، اطلاعات دقیق‌تری در مورد این محصول در دسترس قرار گرفته است.

این تصویر در ابتدا به صورت محرمانه میان کارمندان کمپانی وان‌پلاس رد و بدل می‌شد. اما اخیرا و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، توسط یکی از منابع آگاه در رسانه‌ها منتشر گردید. در حالی که این طرح تنها یک مدل ابتدایی است، اما ظاهرا تغییرات زیادی در ظاهر آن رخ نخواهد داد. در این تصویر، یک دوربین دوگانه در پشت دیوایس مشاهده می‌کنیم و البته، جای خالی سنسور اثر انگشت در این قسمت حس می‌شود. ظاهرا مسئولان وان‌پلاس تصمیم گرفته‌اند تا تکنولوژی دیگری را در این زمینه به کار گیرند.

image

وان پلاس 5 به احتمال زیاد از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن نامعلوم بهره‌مند خواهد بود و دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن به صورت زیر است:

  • پردازنده اسنپ‌دراگون 835
  • ۶ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت

در قسمت طراحی همانطور که مشاهده می‌کنید، ظاهرا تکنولوژی جدیدی در این دیوایس گنجانده نشده و تنها تغییر قابل مشاهده، حذف خطوط آنتن موجود بر روی بدنه وان پلاس 3T است.

در هر صورت و همانطور که اشاره کردیم، طرح این دیوایس هنوز نهایی نشده و امکان دارد برخی تغییرات در آن به وجود آید. باید تا ماه ژوئن و معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

majid

۱۳۹۶/۲/۷
بی صبرانه منتظر این گوشی هستم.این عااالیه

majid

۱۳۹۶/۲/۷
بی صبرانه منتظر این گوشی هستم .این عاااالیه