خانهاخبار
نیمی از اروپایی ها با موبایلهایشان کار می کنند

نیمی از اروپایی ها با موبایلهایشان کار می کنند

به گزارش گروه خبری GSM، طی تحقیقات اخیری که شرکت سونی اریکسون انجام داده است 53 درصد از جوانانی که کار می کنند، کارهای خود را به وسیله موبایل انجام ........
۶ اسفند ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، طی تحقیقات اخیری که شرکت سونی اریکسون انجام داده است 53 درصد از جوانانی که کار می کنند، کارهای خود را به وسیله موبایل انجام می دهد که 13 درصد آنها کارهایشان به طور مستمر و روزانه از طریق موبایل و در حال حرکت پیگیری می شود. که اکثر این کارمندان بر این عقیده اند که میزان اینگونه کارهای در حال حرکت نسبت به سال گذشته زیادتر شده است. این مطلب باعث می شود که کارمندان در حوزه های وسیعتری نسبت به یک دفتر کار به معاملات و کارهای روزمره خود بپردازند. تقریباً 49 درصد برای انجام کار مرتباً با موبایل به اینترنت متصل می شوند و 22 درصد دوست داشتند که کارهای خود را با موبایل و از طریق اینترنت انجام دهند و 22 درصد نیز کار بر روی پرونده های شرکت و ایمیل هایشان را خارج از شرکت ترجیح می دادند و این در حالی است که از هر 15 شرکت انگلیسی 8 شرکت دارای قوانین و مقررات سختی برای استفاده از موبایل، الخصوص در راستای دستیابی به پرونده های شرکت می باشند.


جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-buds-pro-gsm-ir
پیکسل بادز پرو ۲ احتمالاً طراحی جدیدی خواهد داشت

تصاویر قاب محافظ پیکسل بادز پرو ۲ نشان می‌دهند که این هدفون با طراحی جدیدی همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید
google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید
نسخه وب نقشه‌های اپل عرضه شد: نقشه‌های گوگل حالا یک رقیب جدی دارد

از امروز می‌توانید نقشه‌های اپل را در وب تجربه کنید، بدون اینکه اپلیکیشن اپل مپز را باز کنید یا اینکه مک یا آیفون داشته باشید. نقشه‌های اپل حالا در رایانه‌های ویندوزی هم در وب کار می‌کنند؛ موضوعی که موجب فراگیرتر شدن نقشه‌های اپل می‌شود و حالا دیگر باید گوگل در این خصوص احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید