GSM-logo
خانهاخبار
نوکیا و حمایت از مصرف کننده – مروری بر عملکرد و افق پیش رو

نوکیا و حمایت از مصرف کننده – مروری بر عملکرد و افق پیش رو

گروه خبری GSM : دفتر نمایندگی رسمی نوکیا در ایران، روز گذشته 18اسفند 1387، آخرین دستاوردهای حمایت از مصرف کننده و چشم انداز آینده را در محل هتل رامتین مرور کرد
۱۹ اسفند ۱۳۸۷

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM : دفتر نمایندگی رسمی نوکیا در ایران، روز گذشته 18اسفند 1387، آخرین دستاوردهای حمایت از مصرف کننده و چشم انداز آینده را در محل هتل رامتین مرور کرد.

نوکیا در ایران به دستاوردهای غنی حمایت از مصرف کننده و خدمات پس از فروش خود افتخار می‌کند. در بازاری که از دامنه وسیع گوشی‌های وارد شده بصورت غیر قانونی رنج می‌برد، نوکیا همواره از مصرف‌کنندگان با برنامه‌های خدمات پس از فروش خود حمایت کرده است.

بیژن خیابانی، مدیرکل نوکیا در ایران گفت: " نوکیا همواره به بازار موبایل ایران متعهد است. این تعهد نه تنها شامل ارائه مجموعه متنوعی از گوشی‌های موبایل خود برای هر سلیقه و قدرت خریدی بوده، بلکه در این میان استراتژی خدمات حمایت از مصف کننده نوکیا در ایران نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته در این راه  ما آموزه‌ها و دستاوردهای متعددی داشته‌ایم که در میان آنها گارانتی کشوری نوکیا در ایران یک نقطه عطف محسوب می‌شود.

سپس هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران به مرور فعالیت‌های انجام شده و همچنین برنامه‌های پیش رو پرداخت . وی در این باره گفت: " گارانتی کشوری نوکیا یک گام اساسی در حمایت از مصرف کننده در مقابل گوشی‌های وارد شده به صورت غیر قانونی است. اکنون نوکیا با در اختیار قرار دادن یک مرکز تلفن تماس کاملا پاسخگو به مصرف کنندگان خود، زیرساختی قوی برای حمایت از مصرف کنندگان فراهم کرده است. با راه اندازی سرویس پاسخگوی بررسی اعتبار گارانتی بوسیله پیامک (SMS Warranty Check) که بزودی اتفاق می‌افتد سطح این خدمات ارتقاء بیشتری نیز خواهد یافت."

او سپس در ادامه، فعالیت‌های حمایت از مصرف کنندگان نوکیا در ایران را به این صورت مرور کرد: " این فعالیت‌ها فقط شامل تعمیرات نیست بلکه دو بخش مهم دیگر را نیز دربر می‌گیرد. خدمات مبتنی بر وب سایت فارسی و مرکز تلفن تماس مصرف کنندگان نوکیا. بخش اول خدمات اینترنتی مبتنی بر وب سایت فارسی است که از جمله می‌توان به بروز کردن نرم افزارها، راهنمای مصرف کننده، نمایش و مقایسه محصولات و همچنین لوازم جانبی مربوطه اشاره کرد. بخش دیگر سرویس تماس تلفنی مصرف کنندگان است. در این سرویس نه تنها به سوالات مصرف کننده در خصوص مراکز معتبر خرید و یا تعمیرات پاسخ داده می‌شود بلکه در مورد ویژگی‌های فنی گوشی‌ها اطلاع رسانی صحیح صورت می‌گیرد. نظر سنجی در مورد میزان رضایت از کلیه خدمات پس ا ز فروش و نهایتا رسیدگی به شکایات نیز از عمده فعالیت‌ها در این بخش است."

شماره تلفن مرکز خدمات پس از فروش نوکیا 23013(021) و آدرس وب سایت فارسی نوکیا http://persian.nokia.com است.

 درانتها بیژن خیابانی افزود: "ما قویا امیدواریم که طرح کاهش تعرفه گوشی موبایل که نقش کلیدی در مبارزه با حضور گوشی‌هایی که دارای پشتوانه قانونی نیستند را ایفا می‌کند، مراحل نهایی خود را طی نماید. با اطمینان می‌توان گفت که این شرایط اعمال به تعهد به مصرف کننده را برای ما بیش از پیش مهیا می‌سازد."

گروه خبری GSM : دفتر نمایندگی رسمی نوکیا در ایران، روز گذشته 18اسفند 1387، آخرین دستاوردهای حمایت از مصرف کننده و چشم انداز آینده را در محل هتل رامتین مرور کرد.

نوکیا در ایران به دستاوردهای غنی حمایت از مصرف کننده و خدمات پس از فروش خود افتخار می‌کند. در بازاری که از دامنه وسیع گوشی‌های وارد شده بصورت غیر قانونی رنج می‌برد، نوکیا همواره از مصرف‌کنندگان با برنامه‌های خدمات پس از فروش خود حمایت کرده است.

بیژن خیابانی، مدیرکل نوکیا در ایران گفت: " نوکیا همواره به بازار موبایل ایران متعهد است. این تعهد نه تنها شامل ارائه مجموعه متنوعی از گوشی‌های موبایل خود برای هر سلیقه و قدرت خریدی بوده، بلکه در این میان استراتژی خدمات حمایت از مصف کننده نوکیا در ایران نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته در این راه  ما آموزه‌ها و دستاوردهای متعددی داشته‌ایم که در میان آنها گارانتی کشوری نوکیا در ایران یک نقطه عطف محسوب می‌شود.

سپس هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران به مرور فعالیت‌های انجام شده و همچنین برنامه‌های پیش رو پرداخت . وی در این باره گفت: " گارانتی کشوری نوکیا یک گام اساسی در حمایت از مصرف کننده در مقابل گوشی‌های وارد شده به صورت غیر قانونی است. اکنون نوکیا با در اختیار قرار دادن یک مرکز تلفن تماس کاملا پاسخگو به مصرف کنندگان خود، زیرساختی قوی برای حمایت از مصرف کنندگان فراهم کرده است. با راه اندازی سرویس پاسخگوی بررسی اعتبار گارانتی بوسیله پیامک (SMS Warranty Check) که بزودی اتفاق می‌افتد سطح این خدمات ارتقاء بیشتری نیز خواهد یافت."

او سپس در ادامه، فعالیت‌های حمایت از مصرف کنندگان نوکیا در ایران را به این صورت مرور کرد: " این فعالیت‌ها فقط شامل تعمیرات نیست بلکه دو بخش مهم دیگر را نیز دربر می‌گیرد. خدمات مبتنی بر وب سایت فارسی و مرکز تلفن تماس مصرف کنندگان نوکیا. بخش اول خدمات اینترنتی مبتنی بر وب سایت فارسی است که از جمله می‌توان به بروز کردن نرم افزارها، راهنمای مصرف کننده، نمایش و مقایسه محصولات و همچنین لوازم جانبی مربوطه اشاره کرد. بخش دیگر سرویس تماس تلفنی مصرف کنندگان است. در این سرویس نه تنها به سوالات مصرف کننده در خصوص مراکز معتبر خرید و یا تعمیرات پاسخ داده می‌شود بلکه در مورد ویژگی‌های فنی گوشی‌ها اطلاع رسانی صحیح صورت می‌گیرد. نظر سنجی در مورد میزان رضایت از کلیه خدمات پس ا ز فروش و نهایتا رسیدگی به شکایات نیز از عمده فعالیت‌ها در این بخش است."

شماره تلفن مرکز خدمات پس از فروش نوکیا 23013(021) و آدرس وب سایت فارسی نوکیا http://persian.nokia.com است.

 درانتها بیژن خیابانی افزود: "ما قویا امیدواریم که طرح کاهش تعرفه گوشی موبایل که نقش کلیدی در مبارزه با حضور گوشی‌هایی که دارای پشتوانه قانونی نیستند را ایفا می‌کند، مراحل نهایی خود را طی نماید. با اطمینان می‌توان گفت که این شرایط اعمال به تعهد به مصرف کننده را برای ما بیش از پیش مهیا می‌سازد."

home_header