خانهاخبار
منتظر ZenFone های جدید ایسوس در CES 2017 باشید

منتظر ZenFone های جدید ایسوس در CES 2017 باشید

شرکت ایسوس یک تبلیغ ویدئویی پخش کرده است که وعده معرفی حداقل یک گوشی جدید در نمایشگاه CES 2017 می‌دهد. این گوشی احتمالا ZenFone 3 Zoom با دوربین دوگانه قدرتمند و زوم اپتیکال خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۰/۴

تنها دو هفته دیگر تا زمان برگزاری نمایشگاه CES 2017 زمان باقی مانده است. شرکت ایسوس نیز قصد دارد با دست پر به این نمایشگاه بیاید که در تاریخ ۴ ژانویه، ۱۵ دی، آغاز می‌شود. در همین راستا این شرکت امروز یک تبلیغ ویدئویی منتشر کرد که در آن وجود حداقل یک گوشی از سری ZenFone را در سبد محصولات ایسوس می‌توان تایید کرد.

در این تبلیغ ما یک گوشی مرموز می‌بینیم که با جمله «اکتشافی شگفت‌انگیز و بدون محدودیت» همراهی می‌شود. هرچند ایسوس هیچ اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نکرده است، احتمال آن وجود دارد که این گوشی مرموز ZenFone 3 Zoom با دوربین قدرتمند باشد.

image

مدتی پیش بود که شایعات از این خبر می‌دادند که گوشی ZenFone 3 Zoom قرار است از دوربین دوگانه با زوم اپتیکال بهره ببرد، همانند آنچه در آیفون ۷ پلاس دیده‌ایم. البته مشخصاتی که در شایعات برای این تلفن هوشمند مطرح شده بود گوشی بالارده‌ای را نشان نمی‌داد. استفاده از پردازنده میان‌رده اسنپ‌دراگون ۶۲۵، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰، رم با حافظه ۴ گیگابایت، حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای حافظه داخلی و باتری قدرتمند ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی آن را می‌تواند تبدیل به یک میان‌رده پرقدرت کند.

هنوز هیچ‌کدام از مشخصات و حتی زمان عرضه ZenFone 3 Zoom تایید نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد این محصول نسبت به نسل گذشته خود، که اوایل ۲۰۱۶ در آمریکا معرفی شد، ضخامت کمتری داشته باشد.

دو هفته تا این نمایشگاه بزرگ باقی مانده است و شرکت‌های زیادی قصد دارند از این موقعیت برای معرفی محصولات خود استفاده کنند. شما منتظر کنفرانس خبری کدام شرکت و محصول هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)