خانهاخبار
گوگل با نوکیا همکاری نزدیکی خواهد داشت

گوگل با نوکیا همکاری نزدیکی خواهد داشت

به نظر می‌رسد نوکیا برای هر چه بهتر کردن گوشی‌های خود شروع به همکاری با گوگل کرده است تا از تجربیات و داشته‌های این شرکت در گوشی‌های اندرویدی جدید خود استفاده کند.
۱۳۹۵/۹/۱۵

بر کسی پوشیده نیست که نوکیا سال آینده گوشی‌های هوشمند جدید خود را به بازار می‌فرستد. این موضوع را مسئولان نوکیا و شرکت HDM تایید کرده‌اند و همگان منتظرند تا سرانجام در نمایشگاه MWC 2017 محصولات اندرویدی نوکیا را ببینند.

چندی پیش خبر همکاری کارل زایس با نوکیا را شنیدیم، اما اگر هنوز آمدن گوشی‌های جدید نوکیا شما را هیجان‌زده نکرده‌ است شاید شنیدن خبر همکاری نزدیک گوگل با نوکیا در ساخت محصولات جدید این شرکت برایتان جالب باشد.

جزئیات این همکاری هنوز فاش نشده است، ولی با توجه به اظهار نظر مسئولان HDM در خصوص اینکه «هیچ فرصتی را برای حضور در بازارهای مختلف و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی بازار از دست نخواهند داد» بعید است HDM فرصت به دست آمده برای هرگونه همکاری با گوگل را از دست بدهد.

همچنین مدیرعامل نوکیا گفته است: این برند به خاطر سادگی، راحتی در استفاده، قابل اعتماد بودن و کیفیت شناخته می‎شود. بنابراین حدس می‌زنیم گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا به جای استفاده از رابط کاربری شلوغ و سنگین به سمت استفاده از اندروید خالص گوگل برود.

به نظر شما همکاری گوگل و نوکیا چه تاثیری بر گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت می‌گذارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

MYi7

۱۳۹۵/۹/۱۶
اولا که فعلا گوگل داره از کمپانی های ضعیف استفاده میکنه تا با قدرتمندایی مثل سامسونگ رقابت کنه....دوما که هنر اینه که بهترین گوشی رو بزنی و تو زمان کم 20میلیون به بالا بفروشی نه 6میلیون:)...ما سامسونگیا اصالت سرمون میشه وقتی سامسونگ داشت اقایی میکرد htc ای کجود نداشت بعد htc اومد و به لطف گوگل تو یسری چیزا اولین شد ولی بهترین نشد بعد که همه چیز پیشرفت کرد الان دیگه وضع کمپانی ها گویای همه چیزه

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۶
فعلا که با دوربین داغونش گند زده به همه چیز ...این همه سال میگذره تا حالا هیچ شرکتی همچین مشکلی نداشته اگه این لکه ننگ نیست پس چیه؟؟؟نوت 7 مشکل داشت ولی به کسی خسارت جانی نزده.اگه منظورت سوختگی ناچیزه که آیفون چندین برابر به مشتری هاش آسیب زده ولی پاسخگو نیستن

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۶
همین که تو واژه اصالت و کیفیت رو میفهمی کافیه...یکی تو میفهمی یکی شرکت های تولید کننده گوشی های طرح :دی. ما که تا حالا هر چی گوشی سامسونگ داشتیم راضی بودیم و هنگی هم ندیدیم. و به نظرم جزو با کیفیت ترین گوشی های دنیاست.گوشی شما ها هنگ میکنه و گوشی سامسونگ دستت نگرفتی نباید این رو به سامسونگ نسبت بدی و بهتر سکوت اختیار کنی.

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۱۶
وقتی صحبت از اصالت و کیفیت میشه.... نباید بعضی از دوستانی که این واژه براشون بی معنیه اظهار وجود کنند.... اینا با سام هنگ چه کیفیتی رو تا حالا تجربه کردن مگه؟

امیرعلی

۱۳۹۵/۹/۱۵
داداش واسه گوشیهای نکسوس هم قبلا با اچ تی سی همکاری داشته...