خانهاخبار
Galaxy S8 لوازم جانبی جدیدی خواهد داشت

Galaxy S8 لوازم جانبی جدیدی خواهد داشت

سامسونگ همیشه لوازم جانبی خوب و متنوعی برای محصولاتش عرضه می‌کند. گلکسی اس 8 نیز این قاعده مستثنی نخواهد بود و علاوه بر لوازم جانبی قبلی دو اکسسوری جدید نیز با آن به فروش خواهد رفت.
۱۳۹۵/۹/۲

الحق والانصاف سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که لوازم جانبی متعددی برای محصولات خود، مخصوصا پرچمدارانش، تولید می‌کند. Galaxy S8 نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ گفته می‎شود پرچمدار 2017 سامسونگ لوازم جانبی جدیدی خواهد داشت.

گلکسی اس8 بسیاری از لوازم جانبی گلکسی اس7 را در کنار خود خواهد داشت؛ مثل کاورهای Clear View، کاورهای LED View، کاورهای S View، کیبورد کاور و باتری کاور Backpack. مورد آخر درواقع یک باتری اضافه یا پاور بانک است که به پشت گوشی وصل می‎شود، اما سامسونگ ظرفیت آن را برای S8 از 3100 mAh به 2600 mAh کاهش می‌دهد.

image

به جز موارد ذکرشده بالا Galaxy S8 لوازم جانبی جدیدی هم خواهد داشت. یکی از آنها Protective Cover نام دارد که از جنس Alcantara ساخته شده است. چرم ]مصنوعی[ آلکانترا جنسی شبیه چرم جیر دارد اما در برابر لکه بادوام‌تر و مقاوم‌تر است. اکسسوری دیگر گلکسی اس8 یک Multimedia Dock است که به کاربر اجازه استفاده از پورت‌های اتصال و رابط‌های بیشتری را می‌دهد.

انتظار داریم سامسونگ خانواده Galaxy S8 را هم‌زمان با آغاز نمایشگاه MWC 2017، که 27 فوریه تا 2 مارس در شهر بارسلون برگزار می‌شود، معرفی کند؛ دستگاهی که امیدواریم به خوبی Galaxy S7 باشد و خاطره تلخ  نوت7 را از ذهن‌ها پاک کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

Cadillac

۱۳۹۵/۹/۷
بقیه مشکل ندارن ؟؟؟
از s3 بە بعد انفجار شده یکی از آپشن های سام هنگ .

رضا

۱۳۹۵/۹/۵
به تازگی آمار نشان داده که مخالف های سامسونگ بیشتر از نوت ۷ ترکیدن بدلیل حسادت به سامسونگ . البته بعضی از پیش گو ها اعلام کرده اند که با فرا رسیدن پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی s8 این آمار بیشتر می شود

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۹/۴
مرسی داری آقا سهراب واسه اشکال نوشتاری که گوشزد کردی.
آره متوجه شدم، اما چون عجله ای نوشتم این جوری شد! جک ۳.۵ میلیمتری نباید دیگه در پرچم داراش وجود داشته باشه.
اگر دیگر نظر هایی که دادم رو بخونی، متوجه می شی که اشتباه نوشتاری بوده.
به هر حال معذرت می خوام نظرم کمی گم راه کننده بود!

محمد

۱۳۹۵/۹/۳
ارباب بی نظیر گوشیها

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۳
بسیار نکته بجایی بود....