خانهاخبار
بهبود نرم‌افزاری گوشی‌های سونی در آپدیت جدید

بهبود نرم‌افزاری گوشی‌های سونی در آپدیت جدید

سونی آپدیت جدیدی برای برخی گوشی‌های اکسپریا منتشر کرده است که نرم‌افزار این گوشی‌ها را از نظر امنیت بهبود می‌بخشد و کارایی آنها را افزایش می‌دهد.
۱۳۹۵/۷/۱۷
image

اگر از صاحبان گوشی‌های Xperia Z3+ ،Xperia Z4 یا سری Xperia Z5 هستید، خوب است بدانید سونی یک آپدیت نرم‌افزاری جدید با شماره 32.2.A.0.305 منتشر کرده است که جانشین فریمور 32.2.A.0.253 می‌‎شود.
البته با دریافت این آپدیت تغییر ظاهری در گوشی شما به وجود نخواهد آمد بلکه بیشتر نرم‌افزار گوشی از نظر امنیت و کارایی بهبود پیدا خواهد کرد که شامل موارد زیر می‎شود:

  • آخرین وصله امنیتی اندروید
  • جدیدترین رفع باگ‌های نرم‌افزاری
  • افزایش حجم صدای زنگ‌ها و نوتیفیکیشن‌ها
  • بهبود ارتباط بلوتوث با سایر دستگاه‌ها

باتوجه به اینکه آخرین وصله امنیتی نصب شده روی Xperia Z3+ ،Z4 ،Z5 ،Z5 Compact و Z5 Premium  متعلق به ماه آوریل است، خیلی خوب است که حتما آپدیت 32.2.A.0.305 را، که چند مشکل امنیتی مهم در آن برطرف شده، روی گوشی خود نصب کنید.
این آپدیت به صورت OTA به دست شما خواهد رسید، اما مثل همیشه ممکن است با اختلاف زمانی چند هفته‌ای به دست کاربران ایرانی برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
سلام خسته نباشید منم همین مشکل که دوستتون گفت رو دارم تا حالا ده دفعه این ابدیت رو دانلود کردم ولی گوشی بعد از تایید ابدیت روشن میشه و ابدیت رو نصب نمی کنه باید چی کار کنم

Ashkan

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
با سلام. بعد از دانلود و ریستارت و نصب کامل، همان قسمت software update که میروم ارور میدهد! و دوباره به حالت قبل از دانلود برمیگردد! 3بار دانلود کردم یک اپدیتو!

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۳
اقا برا من ارور could not install میده!
ترو خدا کمک کنین میترسم نوقا اپدیت نشه...

mohammad

۱۳۹۵/۹/۲۹
سلام دوستان من این گوشیو خریدم و همین فریمورم اومده ولی متاسفانه وقتی میزنم اپدیت گوشی خاموش میشه تا اپدیت کنه ولی نمیشه

Saeed

۱۳۹۵/۸/۲۶
سلام دوستانی که این آپدیتو نصب کردن، اطلاعات ذخیره شده روی گوشی هم پاک میشه یا نه؟