خانهاخبار
همکاری نوکیا و سکیوریتاس برای راه اندازی سیستم امنیتی GPS محور

همکاری نوکیا و سکیوریتاس برای راه اندازی سیستم امنیتی GPS محور

گروه خبری GSM : کمپانی نوکیا پیش از این نیز به نوبه خود در بکارگیری سیستم GPS داخلی در گوشی‌های خود موفق بوده است. اکنون این کمپانی از همکاری خود با موسسه سکیوریتاس (موسسه امنیت محلی در ایالات متحده) برای ارائه ...
۳ بهمن ۱۳۸۷

گروه خبری GSM : کمپانی نوکیا پیش از این نیز به نوبه خود در بکارگیری سیستم GPS داخلی در گوشی‌های خود موفق  بوده است. اکنون این کمپانی از همکاری خود با موسسه سکیوریتاس (موسسه امنیت محلی در ایالات متحده) برای ارائه سرویس امنیتی جدیدی خبر داده است. این سرویس به دیگران این امکان را می دهد تا شما را تحت نظر داشته و شما نیز بر آنها نظارت داشته باشید.

                       

این سرویس Safe-2-Go نام داشته و ظاهرا از 4 ویژگی اصلی برخوردار است شامل: سیستم متداول اعلان که به شماره مرکز اعلان سکیوریتاس متصل شده و  دارنده انتخابی شماره تماس‌های شما را مطلع می‌سازد؛ قابلیت جستجو (Find)که به شما این امکان را می‌دهد تا موقعیت فدوستانتان را بررسی کنید؛ و ویژگی Friends که شما را از موقعیت تمامی دوستانتان مطلع می‌سازد. در مورد قیمت این سرویس خبری دردست نیست، اما به نظر می‌رسد سوئد اولین جایی خواهد بود که در نیمه اول 2009 این سرویس را در اختیار خواهد داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید