خانهاخبار
تایید وجود درگاه USB-C در گلکسی نوت 7

تایید وجود درگاه USB-C در گلکسی نوت 7

درگاه USB-C کم کم در حال تصاحب جایگاه MicroUSB در گوشی‌های هوشمند است. البته هنوز سامسونگ در گوشی‌های هوشمند خود سراغ USB-C نرفته، اما تصویری منتشر شده که شایعات را درخصوص وجود USB-C در Galaxy Note 7 قوت بخشیده است.
۱۲ تیر ۱۳۹۵

در کنار دیگر شایعاتی که در مورد گلکسی نوت 7 منتشر شده، یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی به نام Olixar تصویری منتشر کرده که نکته جالبی از آن برداشت می‌شود. در این تصویر لبه پایینی گوشی به‌خوبی معلوم است و چیزی که بیشتر از همه توجه‌ها را به خود جلب کرده درگاه USB-C آن است. اگر این تصویر واقعیت داشته باشد، گلکسی نوت 7 اولین محصول از خانواده گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود که به درگاه USB-C مجهز است.

سمت چپ درگاه USB-C جک ۳.۵ میلیمتری هدفون به چشم می‌خورد و در سمت راست آن میکروفون مکالمه، اسپیکر و محفظه قلم هوشمند گوشی دیده می‌شود. در صورتی که که گلکسی نوت 7 به USB-C مجهز باشد، بدون شک پرچمداران بعدی سامسونگ از خانواده گلکسی اس نیز به این درگاه مجهز خواهند شد. 

فکر می‌کنید USB-C برای گلکسی نوت 7 مزیت به‌شمار می‌رود؟

image

image

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (35 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

Anti VistaMobile

۱۳۹۵/۴/۲۸
دقیقاً مثل سنسور اثر انگشت که سامسونگ از سه سال قبلش توی پرچم داراش استفاده کرده بود وبه عقیده ی شماها بدون استفاده بود ولی HTC 10 که استفاده کرد شد نوآوری!!!!!!

Parham

۱۳۹۵/۴/۲۸
اين مال گوشي هاي قديمي بود
موبايل هاي الان ديگه ناز به شارژ اوليه ندارن

هامون

۱۳۹۵/۴/۱۵
:)))
خیر دوست عزیز ، من برای بار ها تاکید میکنم ، وجود تایپ سی عیب نیست و ایراداتش تقریبا موقتیه ،
یه مثال برای شما میزنم ، اچ تی سی که روی خصوصیات مولتی مدیا htc 10 خیلی تبلیغ میکنه ، چطوری میخواید با تایپ سی دو طرفه به دستگاه های صوتی تصویری وصلش کنید ، در حالت معمولی کیفیت اسپیکرهاش با سایر گوشی ها یکیه ، یا هدفون هایی که با usb وصل میشن ، کدومشون درگاه تایپ سی دارن ؟
یا آیا لپ تاپ ، کامپیوتر ، تلویزیون و... شما درگاه تایپ سی داره دوست عزیز؟ از نظر هماهنگی ارتباطی ، گوشی با سایر دستگاه ها هماهنگ نیست و باید مبدل بخرید که در صورت پیدا کردن ، بسیار گرونه ...
شما میتونید توی سایت های آنلاین حتی یدونه کابل تایپ سی پیدا کنید ؟
بنده دوستی دارم که از تایپ سی نکسوس5x کمی انتقاد میکنه و دقیقا همین حرفا رو میزنه ، مثلا ، گوشیش رو که تایپ سی هستش به لپ تاپش نمیتونه وصل کنه ...
با تشکر

خشایار

۱۳۹۵/۴/۱۵
خود شیائومی کل گوشیهاش رو به تقلید از اپل و سامسونگ ساخته ، نمونش Mi Pad !
نمیخواد الکی تعریف کنی که مضحکه ...

هامون

۱۳۹۵/۴/۱۵
گلم ، من فقط اسم تاپیک اون سایت مذکور رو به فارسی نوشتم و با قاطعیت که نگفتم گوشی تایپ سی نخرین ، بر اساس برداشت غلط پس افراد نباید نوت7 بخرن ،
ولی در خصوص OTG ، دوستان و آشنایان بنده ، استفاده بسیاری از OTG میکنن ،
خودم 3 بار OTG خریدم ، هر روز نیازم میشه ، برای من اینکه شما میگید کم کاربرده خیلی تعجب بر انگیزه ...
در خصوص Type-C باز هم میگم ، ایراداتش موقتیه ولی خب ، قابل چشم پوشی هم نیست ، بهتره یک بار دیگه مطلب مذکور رو بخونید ...

پیشنهاد سردبیر