خانهاخبار
موج گوشی‌های جدید Meizu در راه بازار جهانی

موج گوشی‌های جدید Meizu در راه بازار جهانی

پرچمدار 2016 میزو که با نام Meizu Pro 6 شناخته می‌شود مدت‌هاست که تیتر خبرگزاری‌ها بوده حال آنکه فاصله نسبتا زیادی با تاریخ معرفی آن داریم اما میان‌رده‌های این کمپانی بخوبی خودنمایی کرده و در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۵/۱/۶

اگر شما هم از مشتاقان دنیای تکنولوژی و گجت‌های هوشمند هستید احتمالا با نام برند Meizu آشنایی دارید؛ هرچند در ایران کمتر کسی موفق به خرید محصولات ارزان‌قیمت و در عین حال قدرتمند این برند چینی شده است. پرچمدار 2016 میزو که با نام Meizu Pro 6 شناخته می‌شود مدت‌هاست که تیتر خبرگزاری‌ها بوده حال آنکه فاصله نسبتا زیادی با تاریخ معرفی آن داریم.

 

image

 

در حالی که فعلا خبری از رونمایی Pro 6 منتشر نشده، میان‌رده‌های این برند برای خودنمایی عجله داشته و یکی پس از دیگری معرفی خواهند شد. از جمله مشخصات اولین میان‌رده میزو که Meizu m3 نام دارد می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 720p، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی و قیمت 599 یوان چین (92 دلار) اشاره کرد؛ البته این قیمت برای نسخه 16 گیگابایتی بوده و برای خرید نسخه 32 گیگابایتی باید 200 یوان (حدودا 30 دلار) بیشتر پرداخت کرد.

این میان‌رده یک نسخه دیگر نیز به نام Meizu m3 Note دارد که از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت Full HD و باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. در حالی که نام پردازنده m3 همچنان افشا نشده می‌توان اطمینان داشت که m3 Note به پردازنده MediaTek Helio P10 مجهز می‌شود و قیمتی معادل 799 تا 999 یوان (123 تا 154 دلار) برای نسخه‌های 16 و 32 گیگابایتی خواهد داشت. در کنار سری Note، یک محصول دیگر نیز با نام Meizu m2 metal یا metal 2 بزودی روانه بازار می‌شود که قلب تپنده آن Mediatek helio X20 بوده و از سنسور تشخیص اثر انگشت mTouch 3.0 بهره‌مند می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای metal 2 نیز برای نسخه‌های 16 و 32 گیگابایتی به ترتیب 999 و 1199 یوان خواهد بود.

 

image

 

و اما نوبتی هم که باشد نوبت به نسخه‌های محبوب mini می‌رسد. در این دسته‌بندی نیز اسمارت‌فونی با نام MX6 mini با نمایشگر 4.7 اینچی Full HD Super AMOLED وارد بازار می‌شود. پردازنده Helio X20، سنسور تشخیص اثر انگشت mTouch 3.0، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی و قیمت 1499 یوان (230 دلار) برای نسخه 16 گیگابایتی از جمله مشخصات آن بشمار می‌آیند. نسخه بزرگتر یا MX6 هم مشخصات مشابهی با نسخه mini دارد با این تفاوت که نمایشگر 5.5 اینچی و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی ابعاد آن را اندکی افزایش می‌دهند. قیمت این گوشی نیز برای نسخه 16 گیگابایتی از 1799 یوان (277 دلار) آغاز شده و برای حافظه‌های داخلی بیشتر نیز به همین نسبت بالا می‌رود.

اگر به نسخه‌های مینی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به Pro 6 mini بیاندازید؛ این گوشی اگرچه نام mini را یدک می‌کشد اما چیزی از یک پرچمدار تمام‌عیار کم ندارد! پردازنده Helio X25 با هسته‌های Cortex-A72 نیز شاهدی بر این مدعی‌ست زیرا هسته‌های آن اندکی دستکاری شده و سرعت آن‌ها روی فرکانسی بالاتر از هسته‌های Helio X20 تنظیم شده‌اند! سنسور تشخیص اثر انگشت آن نیز در مقایسه با نسخه‌های میان‌رده این کمپانی پیشرفت داشته و از mTouch 3.1 در آن استفاده شده است. Pro 6 mini به یک شارژر سریع 30 وات و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده که قیمت نهایی آن 2299 یوان (355 دلار) اعلام شده است.

در پایان نوبت به پرچمدار 2016 این کمپانی یعنی Meizu pro 6 می‌رسد که با نمایشگر 5.7 اینچی QHD و حافظه داخلی از نوع UFS3.0 می‌تواند با قوی‌ترین پرچمداران امسال مقایسه شود؛ جالب است بدانید که پرچمداران دیگر کمپانی‌ها برای حافظه داخلی از چیپ‌های eMMC5.1 استفاده می‌کنند حال‌آنکه Pro 6 به حافظه‌ای از نوع UFS3.0 مجهز شده است. پردازنده پرچمدار میزو از محصولات اختصاصی سامسونگ با نام Exynos 8890 خواهد بود که پیش از این در Galaxy S7 نیز شاهد حضور آن بوده‌ایم. منبع تغذیه این گجت غول‌آسا یک باتری عظیم‌الجثه با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت است که بخوبی پاسخگوی نیازهای Pro 6 خواهد بود.

 

image

 

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید بخوبی مشخصات محصولات جدید Meizu را به نمایش می‌گذارد؛ هرچند برخی کلمات به زبان چینی نوشته شده‌اند اما اعداد و ارقام بخوبی گویای همه‌چیز هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بهزاد

۱۳۹۵/۱/۷
عزیز وارد شده منم خودم یکی شو خریدم عالیه

robin

۱۳۹۵/۱/۶
اصلا مهم نیست.

Xaniar

۱۳۹۵/۱/۶
حالا که صحبت از گوشی میزو شد ، دوستان کسی اطلاع داره که در اینده نزدیک گوشی های میزو وارد بازار ما میشن یا نه؟ ممنون میشم دوستان پاسخ بدن