خانهاخبار
رونمایی از Idol 4 و Idol 4S آلکاتل در MWC 2016

رونمایی از Idol 4 و Idol 4S آلکاتل در MWC 2016

آلکاتل از دو گوشی جدید به نام‌های آیدل 4 و آیدل 4اس پرده برداشت که گوشی‌های 5.5 و 5.2 اینچی هستند.
۱۳۹۴/۱۲/۲

اوایل سال میلادی گذشته، آلکاتل مدل Idol 3 را معرفی کرد که بسیار مورد علاقه کاربران قرار گرفت. امسال این شرکت با مدل‌های جدیدی به نام Idol 4 و Idol 4S به نمایشگاه MWC آمده است تا آنها را جانشین مدل قدیمی‌تر کند.
Idol 4 و Idol 4S از نظر ظاهری کاملا به هم شباهت دارند. پنل پشت و جلو این دو گوشی از جنس شیشه ساخته شده و با یک فریم فلزی به یکدیگر وصل شده‌اند. جزئیات سخت‌افزاری این دو دستگاه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

image

 

جدا از تفاوت‌های سخت‌افزاری، این گوشی‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که نظیرشان را در محصولات دیگر پیدا نخواهید کرد.
ویژگی اول دکمه‌ای به نام Boom Key است که فشار دادن آن در موقعیت‌های مختلف کارکرد متفاوتی دارد. به‌طور مثال، فشار دادن Boom Key در حالت استندبای موجب باز شدن سریع دوربین می‌شود؛ در گالری تصاویر یک اسلایدشو از عکس‌‌ها به نمایش می‌گذارد؛ در زمان پخش موسیقی صدای اسپیکر را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند و نهایتا فشار دادن آن در صفحه خانه وضعیت آب‌وهوا را به شما نشان می‌دهد.

image

ویژگی دیگر به اسپیکرهای دستگاه مربوط می‌شود. Idol 4 و Idol 4S به‌جای 2 خروجی اسپیکر 4 خروجی اسپیکر دارند که دوتا در جلو و دوتا در عقب قرار گرفته است. با داشتن این ویژگی، بسته به اینکه گوشی در چه حالتی قرار بگیرد (مثلا به پشت روی زمین گذاشته شود یا به جلو)، صدا از دو خروجی اسپیکر متضاد پخش خواهد شد.
آلکاتل هنوز قیمت گوشی‌های سری Idol 4 خود را اعلام نکرده است، درنتیجه باید تا تابستان صبر کرد تا در زمان عرضه، قیمت آنها نیز مشخص شود. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)