خانهاخبار
هوآوی طرفداران خود را با پرچمدار جدید D8 شگفت‌زده می‌کند

هوآوی طرفداران خود را با پرچمدار جدید D8 شگفت‌زده می‌کند

کمپانی چینی Huawei در حال تولید پرچمداری گران‌قیمت با مشخصات فنی بسیار قدرتمند است که ما آن را فعلا با نام D8 می‌شناسیم.
۱۳۹۴/۱۰/۷

مدیرعامل کمپانی چینی هوآوی، He Gang، اخیرا گفته که قصد دارد این شرکت را از لحاظ تولید و عرضه پرچم‌داران جدید توسعه بیشتری ببخشد. در همین راستا شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید محصول بعدی هوآوی که در دست ساخت است D8 نام دارد؛ پرچم‌داری با مشخصات فنی بسیار چشمگیر.

اوایل سال جاری در نقشه راه هوآوی گفته شده بود که D8 در سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود و حال در گزارش جدید عنوان شده این محصول در حال طی مراحل نهایی ساخت است و سال آینده میلادی معرفی می‌شود.

بنا به گزارشات و شایعات منتشرشده، هوآوی دی۸ از نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD با شیشه یاقوت کبود بهره خواهد برد. قلب تپنده این محصول Kirin 960 SoC است که چهار گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. البته چیپ Kirin 960 SoC هنوز رسما معرفی نشده و در حال حاضر آخرین شایعه حاکی از آن است که محصول مذکور با چیپ Kirin 950 عرضه می‌شود.

در رابطه با دیگر مشخصات فنی این محصول خبری منتشر نشده، ولی تمام شایعات به گران‌قیمت بودن آن اشاره می‌کنند. این محصول در چین با قیمتی حدود ۵۰۰۰ یوان چینی (حدود ۷۷۵ دلار) عرضه خواهد شد که در گروه محصولات گران‌قیمت دسته‌بندی می‌شود.

 

image

 

منبع: VR-Zone

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۱۰/۹
داداش من سامسونگ هم شد برند گوشی. کلا گوشی دو روزه ایه. البته مدل s3 سامسونگ خوب بود اما از اون به بعد اشغال میزنه

حسین

۱۳۹۴/۱۰/۹
هاوایی ....خخخخخخخ

shayane kian

۱۳۹۴/۱۰/۹
الکس جان سلام
اولا :داداش هاوایی تو اقیانوس آرام و آمریکاست داداش اینجا ایران است,
دوما: اس ادج هم نداریم داداشم سامسونگ گلکسی اس 6 اج داریم :D
تو قسمت نتیجه گیریت هم گفتی : ( هوایی هنوز راهای بسیاری دارد که به سامسونگ برسد) داداش من به این نتیجه رسیدم که اگه از راه دریایی بخواد حرکت کنه زودتر میرسه به همون دلیل هاوایی که بالا گفتی :D :D :D
و نتیجه گیری دومت هم گفتی : (سامسونگ بهتر از هاوایی است حرف اول واخر ) اما به نظر من اشتباه کردی چرا؟
چون سامسونگ فقط از جزایز قناری بهتره و هاوایی از سامسونگ بهتر نیست, :D

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۰/۸
فکر کنم این گوشی با دوربین 104 پیکسل و صفحه نمایش 8K و تکنولوژی یاقوت کبود 4 و CPU اسنپ 16 هسته روانه بازار بشه ! آخه قیمتش اینو میگه !

Unkown

۱۳۹۴/۱۰/۸
دوست عزیز شما اول اسم "هوآوی" درست بنویس بعد در موردش نظر بده ;)