خانهاخبار
گرایش اروپایی ها به موبایل برای پیدا کردن کار

گرایش اروپایی ها به موبایل برای پیدا کردن کار

به گزارش گروه خبری GSM، اروپایی ها روز به روز بیشتر به قابلیت Search (جستجو ) توسط گوشی های موبایلشان روی می آورند. بر اساس گزارش های رسیده یکی از ........
۱۳۸۵/۱۱/۱۳
به گزارش گروه خبری GSM، اروپایی ها روز به روز بیشتر به قابلیت Search (جستجو ) توسط گوشی های موبایلشان روی می آورند. بر اساس گزارش های رسیده یکی از مهمترین پارامترهایی که اخیراً مورد جستجو قرار گرفته، جستجوی شغل و مشاوره های استخدامی بوده که حدود 6 درصد کل جستجوهای انجام شده را در بر می گیرد. همچنین 5 دسته بندی کلی دیگر برای جستجوهای انجام شده عبارتند از:
- تاکسی ها
- fast food (فروشگاه های غذای آماده)
- رستوران ها
- سوپر مارکت ها
- مصرف کنندگان وسایل الکترونیکی
طبق آمار رسیده مهمترین مارک هایی که قبل از کریسمس مورد جستجو قرار گرفته IKEA و TOYS RUS بوده اند. همچنین اوج جستجو های انجام شده در زمان کریسمس و تا آخرین لحظات برای هدیه کریسمس بوده است که این قضیه نشان دهندۀ اهمیت و ارزش سرویس های تلفن های همراه در زندگی مردم است.
در میان جستجو های انجام شده همچنین بانک ها، موسسات مالی، هتل ها، تعمیرگاه ها، قطعات ماشین، آرایشگاه ها، سینماها، اسباب بازی ها و لوازم خانگی نیز بوده اند.
اینطور که پیداست ترکیب شبکه های 3G و قابلیت های توسعه یافته موبایل ها، جستجو را سریعتر و آسانتر کرده است.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)