خانهاخبار
یک ویندوز جدید برای گوشی های موبایل در CES 2007 به نمایش گذاشته شد.

یک ویندوز جدید برای گوشی های موبایل در CES 2007 به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت Intrinsyc از آماده بودن نسخه یک سیستم عامل Soleus برای عرضه روی گوشی های تلفن همراه خبر داد. این سیستم عامل مبتنی بر Windows ........
۱۳۸۵/۱۱/۱۳
به گزارش گروه خبری GSM، شرکت Intrinsyc از آماده بودن نسخه یک سیستم عامل Soleus برای عرضه روی گوشی های تلفن همراه خبر داد. این سیستم عامل مبتنی بر Windows CE 5.0 است. شرکت Intrinsyc نمونه هایی از گوشی های مبتنی بر سولئوس را در نمایشگاه بارسلونا به نمایش گذاشت.
این شرکت مدتی است که روی پروژه ای فعالیت می کند که باعث می شود تمامی گوشی های غیر حرفه ای و اسمارت فون بتوانند از یک سیستم عامل یکسان و مشترک استفاده کنند. در حال حاضر شرکت های سازنده گوشی های تلفن همراه از سیستم عامل های گوناگونی برای گوشی های خود استفاده می کنند. برای نمونه می توان نوکیا را که از سیستم عامل سیمبین استفاده می کند نام برد.
سیستم عامل Soleus قابلیت استاندارد سازی با گوشی های مختلف را داراست. این سیستم عامل موبایل، از نرم افزارها و رابط های کابری سیستم عامل ویندوز مایکروسافت پشتیبانی می کند. به عنوان مثال می توان برنامه های تولید شده توسط Microsoft Visual Studio را روی نسخه خاص از Windows CE اجرا نمود. Windows CE قابلیت توسعه توسط شرکت ها را دارد و سیستم عامل Soleus به همین ترتیب تولید شده است.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)