خانهاخبار
T-Mobile و دو گوشیBehold و Gravity کمپانی سامسونگ

T-Mobile و دو گوشیBehold و Gravity کمپانی سامسونگ

گروه خبری GSM : کمپانی T-Mobile به طور رسمی دو گوشی Behold و Gravity از کمپانی سامسونگ را اعلان نمود
۱۸ آبان ۱۳۸۷

گروه خبری GSM : کمپانی T-Mobile به طور رسمی دو گوشی Behold و Gravity از کمپانی سامسونگ را اعلان نمود. گوشی اول( Behold) دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ و گوشی دوم( Gravity) دارای صفحه کلید کشویی QWERTY می باشند. Behold T919 از لحاظ ظاهری شبیه به Samsung F480 است با این تفاوت که از جنس استروئید می باشد. این گوشی دارای منوی لمسی با فناوری TouchWiz ، دوربینی 5 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک ،پشتیبانی 3G، مرورگر پیشرفته HTML وGPS  داخلی بوده اما فاقد ویژگی Wi-Fi می باشد. این محصول از تاریخ 10 نوامبر با قیمت 149.99دلار به همراه قراردادی 2 ساله و به رنگ صورتی روشن عرضه خواهد شد.

                            

Samsundg Gravity در واقع اولین گوشی سامسونگ با این نوع طرح بوده و در اصل بیشتر شبیه به گوشیهایی مانند S730 و S710 کمپانی HTC به نظر می رسد. این گوشی تاکنون تحت عنوان T459/T450 شناخته می شده است. گوشی است جهار بانده دارای GPRS/EDGEو فاقد پشتیبانی 3G، دارای ویندوز موبایل(Behold  فاقد ویندوز موبایل می باشد)، صفحه نمایش 2/1 اینچی نسبتا کوچک با 256 هزار رنگ و تفکیک پذیری 220×176 پیکسل، قطعه کارت microSD، بلوتوث دارای A2DP profile، دوربین 3/1 مگاپیکسلی دارای فوکوس ثابت. این محصول 17 نوامبر در رنگهای لیمویی و آبی و با قیمت 49.99 دلار به همراه قراردادی 2 ساله عرضه خواهد شد.

    

              

                           

                   



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید