خانهاخبار
​عکس‌هایی از میان رده جدید وان‌پلاس

​عکس‌هایی از میان رده جدید وان‌پلاس

همان‌طور که یکی از سرمایه‌گذاران وان‌پلاس قول داده بود، این کمپانی به‌زودی از گوشی وان‌پلاس جدیدی رونمایی می‌کند. این گوشی به احتمال زیاد وان‌پلاس X یا وان‌پلاس مینی نام خواهد داشت.
۱۸ مهر ۱۳۹۴

وان پلاس جدید به‌احتمال زیاد کوچک‌تر از وان پلاس 2 است. پیش‌تر با مشخصات فنی این گوشی آشنا شده بودیم، اما این بار، به‌لطف FCC، شاهد عکس‌هایی از میان‌رده جدید وان‌پلاس هستیم.
شماره مدل این دستگاه E1005 است. این مدل خاص بلوتوث، وای‌فای، جی‌پی‌اس و رادیو FM را در خود جای داده است. پردازنده 1.9 گیگاهرتزی به آن قدرت می‌بخشد. پشتیبانی از بند‌های ال‌تی‌ای 1، 2، 4، 5، 7 و 8 و بند کوآد جی‌اس‌ام نیز در دستور کار این گوشی قرار دارد.

 

image

 

همان‌طور که در تصویر مشخص است، این گوشی برای برقراری ارتباط از درگاه میکرو یواس‌بی استفاده می‌کند، درحالی‌که وان‌پلاس 2 از یو‌اس‌بی نوع C برای برقراری ارتباط بهره می‌برد. وان‌پلاس مینی فریم فلزی دارد، ولی هنوز مشخص نیست قاب پشتی‌اش پلاستیک است یا شیشه. گفته می‌شود ابعاد این گوشی 139.7 در 55.8 در 6.85 میلی‌متر است. اگر چنین باشد، باید منتظر میان‌رده بزرگی باشیم.
این تمام اطلاعاتی است که از FCC به بیرون درز کرده است و با ایده گوشی وان‌پلاس میان‌رده هم‌خوانی دارد. درواقع این کمپانی چینی در حال آماده‌سازی خود برای برگزاری کنفرانس در روز دوازدهم اکتبر در هند است؛ جایی که به‌احتمال زیاد وان‌پلاس جدید روی صحنه می‌آید.


منبع: GSMArena 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید