خانهاخبار
نقشه‌های گوگل از حالا برای اپل واچ نیز کار می‌کنند

نقشه‌های گوگل از حالا برای اپل واچ نیز کار می‌کنند

اپلیکیشن Google Maps یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای گوگل برای اغلب افراد است؛ برنامه‌‌ای که از این پس برای ساعت‌های هوشمند اپل نیز در دسترس است و با کاربرانش فقط به اندازه یک مچ دست فاصله‌ دارد!
۱۳۹۴/۷/۹

پیش‌تر کاربران اپل واچ مجبور بودند برای جهت‌یابی در ساعت‌هایشان از نقشه‌های اختصاصی اپل کمک بگیرند؛ نقشه‌هایی که هنوز از نظر کیفیت و جزئیات با برنامه گوگل مپس فاصله‌ بسیار دارند. درنهایت آپدیت جدید این برنامه برای iOS برنامه‌ای کمکی نیز به اپل واچ اضافه کرد و در کنار نقشه‌های اپل گزینه دیگری هم برای انتخاب در اختیارتان قرار داد.

به نظر می‌رسد گوگل صرفا نسخه‌ای ساده و اولیه منتشر کرده و هنوز نوع کاربری این اپلیکیشن را با نیازهای ساعت هوشمند بهینه‌سازی نکرده است؛ درنتیجه گاهی مسیریابی در حال رانندگی با کمک نقشه گوگل نیازمند سوایپ‌های پی‌درپی است که طبعا چندان جالب نیست. برای افراد پیاده هم رویکرد دو شرکت کاملا متفاوت بوده است.

image

 

گوگل مسیر را به شما نشان می‌دهد و می‌گوید در هر پیچ باید به کدام سمت بروید. اپل اما استفاده از لرزش مچ دست را ترجیح می‌دهد؛ لرزش‌هایی که برای پیچیدن به سمت چپ و راست با یکدیگر تفاوت دارند. با توجه به انتشار نسخه دوم WatchOS، احتمالا شاهد آپدیت‌های بیشتر و متنوع‌تر گوگل برای این برنامه خواهیم بود و رقابت بین دو برنامه با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

منبع: theverge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir1975

۱۳۹۴/۷/۱۱
بازهم وابستگی اپل به سایر کمپانیها مثل سامسونگ و الجی و گوگل و .. نمود داره.
اقتدار گوگل و سایرین بخاطر زیرساختهای قدرتمند خودشونه.
اپل هیچی نداره فقط یک برنده! فقط روی کاغذ اعتبار داره.
اگر کمپانیی حاضر نشه بهش سرویس بده ورشکسته میشه!