خانهاخبار
گوشی با قیمت کمتر از $20 در سال 2011

گوشی با قیمت کمتر از $20 در سال 2011

به گزارش گروه خبری GSM، فروش جهانی ارزانترین گوشی ها به قیمت کمتر از $20 در سال 2011 از مرز 330 میلیون خواهد گذشت. طبق مطالعات انجام شده بیش از ........
۱۳۸۵/۱۱/۷
به گزارش گروه خبری GSM، فروش جهانی ارزانترین گوشی ها به قیمت کمتر از $20 در سال 2011 از مرز 330 میلیون خواهد گذشت. طبق مطالعات انجام شده بیش از 50 درصد این گوشی ها در مناطق محروم آسیای میانه، آفریقا، آمریکای لاتین و شرق اروپا به فروش خواهد رسید.
با توجه به تقاضای زیاد برای این گوشی های ارزان قیمت شرکت های بزرگ هم شروع به تولید این گوشی های ارزان کرده اند که این به سود این شرکت ها لطمه خواهد زد. مثلاً سود Nokia در سه ماهه سوم سال 2006 نسبت به سال قبل به دلیل تولید این گوشی ها کاهش یافته است و به همین ترتیب بقیه شرکت ها هم ممکن است با افت سود مواجه شوند. این گوشی های ارزان در حال حاضر از شرکت های Motorola و Nokia هستند. ولی به زودی شرکت های LG، BenQ، Samsung، Philips، haier و Kyocera نیز به این گروه خواهند پیوست.
این گزارش می افزاید تا کنون Motorola حدود 6 میلیون گوشی زیر $40 و 6 میلیون گوشی زیر $30 در هند، پاکستان، بنگلادش، ترکیه، اندونزی، مالزی، تایلند، روسیه و مصر به فروش رسانده است.
 
                              

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)