خانهاخبار
آیا باتری 3000 میلی‌آمپری برای نوت 5 کافی است؟

آیا باتری 3000 میلی‌آمپری برای نوت 5 کافی است؟

شایعات در مورد گوشی‌های سامسونگ روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود. اکنون خبر رسیده که باتری نوت 5 باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است که نسبت به نوت 4 ظرفیت آن کاهش پیدا کرده.
۲۲ مرداد ۱۳۹۴

هرچه به روز معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات داغ‌تر می‌شود و گزارش‌های بیشتری در این باره منتشر می‌شود. شایعات پیش از این از غیرقابل تعویض بودن باتری‌های این گوشی‌ها خبر داده بودند. اکنون خبر رسیده که باتری نوت 5 از ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است؛ یعنی ظرفیتی احتمالا معادل گلکسی اس 6 اج پلاس.

باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت، که در شایعات گفته شده، 336 ساعت در حالت استندبای دوام می‌آورد. باتری نوت 5 نسبت به باتری 3220 میلی‌آمپرساعتی نوت 4 یک مرحله به عقب حرکت کرده است، درحالی‌که نمایشگر این گوشی‌ها احتمالا هم‌اندازه‌اند. ممکن است سامسونگ کاهش ظرفیت باتری را به‌دلیل عملکرد پردازنده‌اش انجام داده باشد؛ پردازنده‌ اگزینوس 7420/7422 که احتمالا در نوت 5 به کار برده می‌شود و مصرف باتری کمتری نسبت به پردازنده اسنپدراگون 805 یا اگزینوس 5433 نوت 4 دارد.

 

image

 

انتظار می‌رود دوام باتری نوت 5 نسبت به گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس6 اج، با داشتن باتری 2550 و 2600 میلی‌آمپرساعتی، بهتر باشد.

نظر شما چیست؟ آیا باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی در گوشی‌های جدید سامسونگ از دوام قابل قبولی برخوردار است؟

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

علی گرجی

۱۳۹۴/۵/۲۲
به نظر من که در برابر نوت4 کم بیاره باتریش.
تئوری رو نباید دید.خیلی از فبلت ها روی کاغذ سخت افزار بسیار بالاتری داشتن و در عمل برعکس عمل کردن. تا تست عملی گرفته نشه چیزی معلوم نمیشه.من 80% کار با گوشیم توی بازی کلش خلاصه میشه که بازی بسیار پر مصرفیه با اون حال تا غروب نگه میداره نوت4.
به نظرم با بازی سنگین کلش دو گوشی تست بشن که اگه دو ساعت هر دو گوشی در بازی فعال باشن چند درصد شارژ کم میکنه.نه توی پخش فیلم.این بازی هم از گرافیگ دستگاه هم از سی پی یو و هم رام گوشی کار میکشه.
جی اس ام بعد از گرفتن نوت5 اون را با نوت4 در بازی کلش آف کلنز مقایسه کن که از تمامی سخت افزار کار بکشه تا هم عمر باتری مشخص بشه هم گرمای حاصله اندازگیری بشه.
ممنونم

احسان

۱۳۹۴/۵/۲۲
من الان گوشی نوت 3 رو دارم با همین ظرفیت باطری. به هر حال انتظار می رفت با رم 4 گیگ و صفحه نمایش قوی تر، باطری تا حدی افزایش پیدا کرده باشه.

پیشنهاد سردبیر