خانهاخبار
توسط موبایل با Cool disk خود رانندگی کنید

توسط موبایل با Cool disk خود رانندگی کنید

بنا به گزارش گروه خبری GSM، از آنجا که در آوردن حافظه های Flash یا Cool disk ها به شکل اسباب بازی یا وسایل تزئینی بین شرکت های آسیایی تبدیل ........
۱۳۸۵/۱۱/۶
بنا به گزارش گروه خبری GSM، از آنجا که در آوردن حافظه های Flash یا Cool disk ها به شکل اسباب بازی یا وسایل تزئینی بین شرکت های آسیایی تبدیل به یک اپیدمی شده، شرکت " Marsilli " نیز در اقدامی جدید Cool disk های جدید خود را به صورت ماشین های کنترلی به بازار عرضه کرده است.
این ماشین زیبای تیونیگ شده! حتی خاصیت آیرو دینامیکی اتومبیل های واقعی را نیز دارا می باشد و همچنین دارای 512 مگا بایت حافظه می باشد که از طریق یک فیش USB که در بین دو اگزوز آن قرار گرفته به کامپیوتر وصل شده و اطلاعات را رد و بدل می کند و در همان حال ماشین نیز شارژمی شود تا قابلیت حرکت بر روی پیست مخصوص خود را داشته باشد.
این ماشین زیبا را می توان از طریق تلفن همراه کنترل نمود، البته نه هر تلفن همراهی! جزئیات مربوط به این محصول هنوز به طور رسمی منتشر نشده اند ولی شایعه ها حاکی از آن هستند که این ماشین جالب را می توان با بلوتوث کنترل نمود، پس ماشین اسپرت خود را شارژ کنید تا با 512 مگابایت حافظه مشغول رانندگی شوید!
 
   

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)