خانهاخبار
تصاویر جدیدی از Galaxy A8 سامسونگ لو رفت

تصاویر جدیدی از Galaxy A8 سامسونگ لو رفت

مدتی است در مورد گوشی جدیدی به‌نام Galaxy A8 خبرهایی می‌شنویم؛ فبلت 5.7 اینچی جدیدی از سامسونگ که قرار است باریک‌ترین دستگاه ساخت این شرکت باشد. اکنون تصاویر رندرشده جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که اطلاعات بیشتری از آن در اختیارمان می‌گذارد.
۲۰ تیر ۱۳۹۴

طی چند هفته گذشته، شایعات و خبرهای بسیاری از گوشی گلکسی A8 سامسونگ روی اینترنت منتشر شده است که عرضه این فبلت جدید را تقریبا قطعی می‌کند. پیش از این، تصاویری منتسب به Galaxy A8 و حتی ویدئوی کار با آن را دیده بودیم که ابعاد و رابط کاربری این گوشی را کاملا به ما نشان می‌داد. همچنین، بر اساس اطلاعات درزکرده، می‌توانیم حدس بزنیم سامسونگ قرار است گلکسی A8 را تا روز 17 ژوئیه معرفی کند، یعنی کمتر از یک هفته دیگر.

اما تصاویر رندرشده جدیدی که امروز در OnLeaks@ منتشر شده اطلاعات مطمئن‌تری درباره Galaxy A8 در اختیارمان می‌گذارد. در این تصاویر رندرشده باکیفیت، که به تصاویر لورفته قبلی بسیار شباهت دارد، کاملا مشخص است بدنه دستگاه فریم فلزی دارد و آنتن آن در سطح فوقانی و زیرین این فریم جاسازی شده.

Galaxy A8 سامسونگ، با ضخامتی برابر 5.9 میلی‌متر، باریک‌ترین گوشی‌ای است که این شرکت تا کنون وارد بازار کرده. همچنین در تصاویر کاملا مشخص است که حاشیه بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد که این امر نسبت مساحت نمایشگر به بدنه دستگاه را بالا می‌برد.

 

image

 

نمایشگر این فبلت 5.7 اینچی رزولوشنی برابر 1920 در 1080 پیکسل دارد و از 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 615 بهره می‌برد. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایت ذکر شده که مسلما توسط کارت حافظه جانبی قابل افزایش است. در پشت دستگاه دوربین 16 مگاپیکسلی (با دیافراگم f1/9)، چراغ فلش LED و اسپیکر را مشاهده می‌کنید که به‌شکلی متقارن کنار هم قرار گرفته‌اند و در جلو نیز دوربینی با کیفیت 5 مگاپیکسل برای گرفتن عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

اگرچه مدت زیادی تا عرضه Galaxy A8 باقی نمانده، هنوز در مورد قیمت و همچنین بازار مناطقی که قرار است در آنها به فروش برسد صحبتی نشده است، ولی احتمال می‌رود این فبلت با قیمتی حدود 400 دلار و به‌صورت جهانی وارد بازار شود.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

بهروز

۱۳۹۴/۷/۲۸
خیلی ضعیف بد پشیمان شدم دوربین تبلیغاتی cpu گنگ و مجهول و 4g ساپورت میکنه یعنی در حد 3g سرعت پایین داره برای کسایی که از اینترنت استفاده میکنن اصلا توصیه نمیکنم بد تو زوق میزنه

پیشنهاد سردبیر