خانهاخبار
عرضه سیم کارت هدیه ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر

عرضه سیم کارت هدیه ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر

گروه خبری GSM : به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، ایرانسل در جشنواره عید تا یلدای خود سیم کارت هدیه می دهد
۱۴ مهر ۱۳۸۷

گروه خبری GSM : به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، ایرانسل در جشنواره عید تا یلدای خود سیم کارت هدیه می دهد .

تمامی افرادی که از 10 تا 26 مهرماه 87 سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل خریداری کنند، می توانند با رعایت سه شرط زیر یک سیم کارت اعتباری هدیه بگیرند.

درگام نخست می بایست در فاصله زمانی 10 تا 26 مهر، نخستین تماس از سیم کارت خریداری شده برقرار و حداکثر تا 5 روز بعد مشخصات کامل مالک سیم کارت در سیستم ایرانسل ثبت شود.

از آنجاییکه سیم کارت هدیه از طریق پست ارسال می شود، مشترکین می بایست هنگام ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نشانی درست و کامل خود را به همراه کد پستی 10 رقمی محل سکونت خویش که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و یا گاز درج شده ارائه کنند تا سیم کارت هدیه به نشانی صحیح آنها ارسال شود.


      


سپس مشترک می بایست در همین فاصله، از سیم کارت خریداری شده یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2112 ارسال کند تا ایرانسل کد پستی ثبت شده در پرونده مشترک را برای تایید از طریق پیام کوتاه ارسال کند.

در صورتی که کدپستی ارسال شده صحیح بود، برای تایید کد پستی ثبت شده در پرونده باید مجدداً یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2115 ارسال شود و به این ترتیب کد پستی ثبت شده تایید نهایی شود.

اما اگر کدپستی ثبت شده صحیح نبود مشترک می بایست با مراجعه به محلی که سیم کارت خود را ثبت نام کرده، سریعاً جهت تصحیح آن اقدام کند و پس از تصحیح، مجدداً یک پیام کوتاه به 2112 بفرستد.

در صورتیکه حداکثر تا 30 روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس از سیم کارت هدیه برقرار نشود، این سیم کارت به طور خودکار باطل خواهد شد.

پس از انجام مراحل تایید کد پستی، سیم کارت هدیه به نشانی مربوط به آن کد ارسال می گردد و درصورتی که پس از دو بار مراجعه مامور اداره پست برای تحویل سیم کارت هدیه، مالک در محل حضور نداشته باشد، سیم کارت هدیه وی در تهران به مناطق پستی و در شهرستان ها به دفتر مرکزی پست  ارجاع داده می شود.


در این صورت مالک سیم کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت 30 روزه با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی معتبر خود برای دریافت سیم کارت مراجعه کرده و پس از دریافت سیم کارت آن را فعال کند.

براساس این گزارش، سیم کارت هدیه کاملا رایگان بوده، جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست و این سیم کارت به صورت خودکار در سیستم ایرانسل، عیناً با مشخصات ارائه شده به هنگام ثبت نام اولیه، به نام مالک سیم کارت اول ثبت می گردد.

 

               

           

بنابراعلام، محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری کند، وجود ندارد ولی به علت محدودیت تعداد کل سیم کارت های هدیه، در صورت خریداری بیش از 5 سیم کارت نیز حداکثر 5 سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود.



بر همین اساس، ایرانسل کد 138 را به پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه اختصاص داده است و مشترکین برای اطلاع از آخرین وضعیت سیم کارت هدیه خود می توانند با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن از خط خریداری شده به شماره 138 و یا مراجعه به سایت رسمی این اپراتور به نشانی www.Irancell.ir از وضعیت سیم کارت هدیه خود مطلع شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید