خانهاخبار
فیلم برداری اسلوموشن هم به ویندوز 10 موبایل اضافه شد

فیلم برداری اسلوموشن هم به ویندوز 10 موبایل اضافه شد

در میان اخبار بسیاری که این روزها در مورد مایکروسافت، ویندوز 10، پرچمداران این شرکت و... شنیده می‌شود اخبار مربوط به ویندوز 10 موبایل و ویژگی‌های اضافه‌شده به آن بسیار جالب توجه است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، مایکروسافت بالاخره فیلم‌برداری اسلوموشن را به ویندوز 10 موبایل اضافه کرده است.
۱۱ تیر ۱۳۹۴

فیلم‌برداری اسلوموشن ویژگی‌ای بود که اولین بار اپل در آیفون‌هایش از آن استفاده کرد و پس از آن این ویژگی محبوب راهش را به گوشی‌های اندرویدی نیز باز کرد. اکنون مایکروسافت هم تصمیم گرفته ضبط ویدئو به‌صورت اسلوموشن را به سیستم عامل موبایل خود، ویندوز 10 موبایل، بیاورد.

پیش‌تر نیز در خبرهای مربوط به ویندوزفون گفته شده بود که ویندوز 10 موبایل احتمالا از این ویژگی بهره خواهد برد، اما تا کنون و حتی با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 (و احتمالا مدت کوتاهی بعد از آن ویندوز 10 موبایل) هیچ خبری از اضافه شدن این ویژگی نبود. حالا در آخرین بیلد منتشرشده از ویندوز 10 موبایل فریم‌ریت‌های مختلف تایید شده است.

 

image

 

بالاخره در این بیلد اپلیکیشن دوربین قابلیت ضبط ویدئو با سرعت 120 فریم در ثانیه را پیدا کرده است. اما هنوز معلوم نیست این ویژگی در همه گوشی‌های مایکروسافت دیده می‌شود یا نیازمند سخت‌افزاری خاص است و تنها در گوشی‌های رده‌بالا باید منتظرش باشیم.

مایکروسافت در بیلدهای قبلی این سیستم عامل نیز ویژگی‌های جالب توجه دیگری همچون نوتیفیکیشن‌های خصوصی، پرینت اسناد و مدارک، ضبط مکالمات تلفنی و... را به سیستم عاملش اضافه کرده بود تا نشان دهد آنچه در مورد ویندوز 10 موبایل و بهبود های اساسی‌اش می‌گوید بی‌پایه‌واساس نیست. مایکروسافت با چنین تغییراتی قصد دارد رابط کاربری‌ای با انعطاف‌پذیری بیشتر پیش روی کاربران قرار دهد.

برخی دیگر از ویژگی‌های اضافه‌شده به این سیستم عامل را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

منبع: wmpoweruser

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (5 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

Mohammad

۱۳۹۴/۴/۱۳
من اصلا"طرفدار سامسونگ نیستم و هیچ تعصبی هم روی هیچ برندی ندارم و هر برندی گوشیه خوب بزنه میخرم،اما سال 88 یه سامسونگ i8910 hd داشتم که اسلو موشن فیلم میگرفت.یادمه اونموقه پرچمداره اپل 3gs بود.

حامد اقا

۱۳۹۴/۴/۱۲
اقا من کاری به اینکه کدوماش بهتره ندارم ولی حتی قبل این ایفون3بیاد بیرون سامسنگ رو بعضی گوشیاش اسلوموشن داشت

مهرشاد

۱۳۹۴/۴/۱۲
دمش گرم اپل....پیشرو در همه چیز...
حسودا منفی

حسین

۱۳۹۴/۴/۱۲
ویژگی فیلم برداری اسلوموشن توسط اپل ارائه نشد! لطفا بیشتر تحقیق کنید...

Sina

۱۳۹۴/۴/۱۱
مریم جان مچکریم از ویندوز ۱۰ موبایل و لومیاها بیشتر اخبار بذارید مرسی

پیشنهاد سردبیر