خانهاخبار
وان پلاس 2 در ماه جولای عرضه می شود

وان پلاس 2 در ماه جولای عرضه می شود

شرکت چینی وان پلاس، که سال گذشته با گوشی وان پلاس وان خود غوغای بسیاری در بازار به راه انداخت، قبلا از عرضه گوشی جدید خود در 3 ماهه سوم 2015 خبر داده بود. حال اخبار و شایعاتی از رسانه های چینی به گوش می رسد که این شرکت گوشی خود را ابتدای سه ماهه سوم و در ماه ژوئیه روانه بازار می کند؛ بدین ترتیب زمان کمتری در انتظار این پرچمدار خواهیم ماند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۴

اگر شما هم به دنبال کردن اخبار پرچمداران و شایعاتی که پیرامونشان گفته می شود علاقه مندید، برایتان اخبار جدیدی از پرچمدار جدید OnePlus داریم.

شرکت چینی وان پلاس، که سال گذشته با گوشی وان پلاس وان خود غوغای بسیاری در بازار به راه انداخت، قبلا از عرضه گوشی خود در 3 ماهه سوم 2015 خبر داده بود. حال اخبار و شایعاتی از رسانه های چینی به گوش می رسد که این شرکت گوشی خود را ابتدای سه ماهه سوم و در ماه جولای روانه بازار می کند؛ بدین ترتیب زمان کمتری در انتظار این پرچمدار خواهیم ماند.

اما در شایعات اخیر خبرهایی در مورد قیمت گوشی هم به چشم می خورد: گفته می شود وان پلاس 2 قیمتی برابر 322 دلار آمریکا دارد؛ عددی که کمی بیشتر از قیمت اصلی وان پلاس وان است.

 

image

 

پیش تر در خبرها به پرچمدار جدید وان پلاس نگاهی کرده بودیم، اما چون شرکت وان پلاس خیلی از مشخصات این گوشی را تایید نکرده، نمی توان به طور قطع در مورد وان پلاس 2 و ویژگی هایش صحبت کرد و باید فعلا منتظر ماند. اما به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد برای معرفی این گوشی کنفرانسی برگزار کند و احتمالا به زودی شاهد اخبار و دعوت نامه های این کنفرانس خواهیم بود.

در هر حال، انتظار می رود پرچمدار وان پلاس از مشخصاتی شایسته برخوردار باشد. این گوشی احتمالا پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام، 3 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن تمام HD و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. البته باز هم، با وجود همه این احتمالات و شایعات منتشرشده، هیچ چیز قطعی نیست و فقط می دانیم برای دریافت این گوشی، باز هم مثل قبل، کاربران به دعوت نامه نیاز خواهند داشت.

 

منبع: techradar

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید
نسخه وب نقشه‌های اپل عرضه شد: نقشه‌های گوگل حالا یک رقیب جدی دارد

از امروز می‌توانید نقشه‌های اپل را در وب تجربه کنید، بدون اینکه اپلیکیشن اپل مپز را باز کنید یا اینکه مک یا آیفون داشته باشید. نقشه‌های اپل حالا در رایانه‌های ویندوزی هم در وب کار می‌کنند؛ موضوعی که موجب فراگیرتر شدن نقشه‌های اپل می‌شود و حالا دیگر باید گوگل در این خصوص احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید
مینگ چی کو: آیفون ۱۷ اسلیم بالارده‌ترین آیفون نخواهد بود

تحلیل‌گر معتبر دنیای فناوری امروز مشخصات آیفون ۱۷ اسلیم را گزارش داده که با توجه به مشخصاتی که او ادعا کرده، آیفون ۱۷ اسلیم بالاترین مشخصات را نخواهد داشت، بلکه روی طراحی آن تمرکز خواهد شد.

بیشتر بخوانید